Najveći slovenski trgovački lanac "Mercator" u četvrtak je započeo akciju "Jamčimo za najniže cijene" kojom snižava cijene 10.000 proizvoda iz svih robnih skupina, kako bi se cjenovno približio konkurentima, trgovačkim lancima Spar, Tuš, Lidl i Hofer.
"Naša je osnovna filozofija da Mercator mora biti apsolutno najjeftiniji te da kupac mora dobiti najviše za svoj novac", objavio je Mercator. Najveći slovenski lanac ne otkriva o kolikim je sniženjima cijena riječ, tvrdeći da se radi o poslovnoj tajni, ali je uvjeren da će se investicija u novu cjenovnu politiku amortizirati već za godinu dana. Akcija je poduzeta zbog primijećene promjene ponašanja kupaca koji proizvode ne kupuju u jednoj trgovini nego traže najniže cijene za iste produkte u više njih i više puta tjedno.
Mercator je priopćio da će postaviti i internetski portal na kojemu će kupci u svakom trenutku moći provjeriti pojedinačne cijene za 800 najprodavanijih proizvoda u Mercatoru i konkurentskim lancima.
"Cijene će se pregledavati tjedno, a ako tko od konkurenata cijenu snizi, to će odmah napraviti i Mercator", navode u kompaniji.
Riječ je o najprodavanijim artiklima koji čine 45 posto najpopularnije potrošačke košarice.
Akcija "Jamčimo najniže cijene" zasniva se na načelu da će kupcima koji nađu u Mercatorovoj trgovini skuplji identični artikal, koji je jeftiniji u trgovini konkurenata, razlika u novcu biti vraćena na potrošačku karticu Mercatora.
Istodobno, Mercator će ukinuti dosadašnje klasične popuste utorkom i četvrtkom pri kupovini s Mercatorovom potrošačkom karticom "Pika".
"Projekt kontroliranja naših cijena planiran je u skladu sa strategijom poslovnog restrukturiranja odnosno koncentracije na osnovnu djelatnost, a akcija će se amortizirati još ove godine", navode u Mercatoru, prenose u četvrtak slovenski mediji.
Kako navode mediji, akcija će se za sada primjenjivati samo u Sloveniji, gdje Mercator ima 540 trgovina i gdje je njegov tržišni udio zadnjih godina ustrajno padao zbog jake konkurencije. To se dogodilo osobito nakon dolaska inozemnih diskontnih trgovačkih lanaca poput Hofera i Lidla te uslijed smanjene kupovne moći prosječnog kupca budući da je Mercator važio za trgovca s relativno višim cijenama u ponudi.
Još 2007. godine tržišni udio Mercatora u slovenskoj maloprodaji iznosio je između 35 i 37 posto, a prema nekim podacima sada se kreće samo nešto više od 30 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu