Svaki uspješan poslovni pothvat počinje sa četiri stvari – vizijom, entuzijazmom koji te nosi, disciplinom da ne odustaješ od svojih ciljeva ma kako težak put postao i nadasve fleksibilnošću da se prilagodiš na sve moguće situacije koje se putem dešavaju, a nitko ih nije u stanju predvidjeti. Kaže to direktor zagrebačkog Revela Lino Marić, obiteljske tvrtke koja je u vlasništvu supruge Suzane, te su upravo ove četiri stvari temelj i moto Revela koji je zadnjih 10 godina vodeći distributer u estetskoj branši na području premium uređaja s kojima opskrbljuje privatne poliklinike dermatološke i plastične kirurgije te ordinacije, dentalne centre, kozmetičke salone i hotele, kako na hrvatskom tržištu, tako i na tržištima Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Kosova i Albanije.
“Moj poduzetnički put u estetskoj branši je krenuo 2009. godine, to jest nakon što sam uslijed recesije dobio otkaz. Jedini kapital koji sam tada imao je vizija i beskrajan entuzijazam. Danas kao uspješni poduzetnik mogu reći da ne postoje limiti u samoostvarenju na poslovnom planu, no pretpostavka je istoga, uz gore četiri navedene vrline, da nikad ne odustanete od zacrtanog. Svime time rukovođen tijekom prvih nekoliko godina mukotrpnog rada došao sam do statusa ozbiljnog ponuđača, a potom je za razdoblje širenja aktivnosti i jačanja naše mreže partnera bio ključan stav u kojem nikad nema opuštanja, nego štoviše nova vizija, dakle, konkretno zapošljavanje novih ljudi, ulaganja i razvoj mreže principala. Tako je ostvaren uspjeh Revela na našem tržištu i u regiji. Međutim, u svemu tome smatram važnim i to što si nikad nisam postavljao ograničenja vezana uz činjenicu dolazim iz jedne male zemlje. Korak po korak razvijali smo našu ponudu i u zadnjem desetljeću vodeći smo po instalacijama i edukacijama, ostvarujemo svjetski zapažene rezultate u svom segmentu, a sad smo na pragu nove prekretnice”, otkriva Marić.
Nakon više od desetljeća ekspertize samo u aparativnom segmentu neinvazivnih metoda, uz pojačanje u segmentu zaposlenika 2022., ušli su i u segment profesionalne dermokozmetike s kojima se izvode estetski tretmani u profesionalnim centrima, te u B2C segmentu s preparatima za kućnu njegu. Taj iskorak znači prvu prekretnicu jer su postali zastupnici dva velika američka brenda – to su Circadia i brend pod koji se globalno potpisuje poznati holivudski doktor Paul Nassif koji je nakon dr. Oza vjerojatno najpoznatiji doktor na svijetu.
Zastupanje ovih brendova uspjeh je sam po sebi, no valja reći da se temelji na nagradi dobivenoj od „HydraFaciala“. HydraFacial je danas nakon botoxa, druga najpoznatija riječ u estetskoj branši. Biti zastupnik aparata koji predstavlja svjetski najizvođeniji aparativni tretman estetske branše, te se svakih 12 sekundi negdje na svijetu provodi je samo za sebe privilegija.
„Imati nagradu za 2021. da ste najuspješniji HydraFacial distributer na svijetu u kategoriji s rastom u odnosu na plan je stvarno referenca s kojom se malo tvrtki u regiji može pohvaliti. Preneseno na svima poznatiji segment, to je kao da ste distributer iPhone-a i da ste po ostvarenju najuspješniji svjetski distributer“, kaže Marić.
Revelo je ostvario rast od 240 posto u odnosu na plan principala koji je u startu bio visoko postavljen za svaku državu.
“Američke kompanije vodeće su u estetici, proizvodnji uređaja i estetskih preparata, a ispuniti njihova očekivanja i zahtjeve koji često premašuju realno, vrlo često i ono što je nerealno, predstavlja pravo umijeće. Naša tvrtka već 6 godina za redom ostvaruje te planove, pa su stvorene velike reference što govori o našem pristupu i uspješnosti”, kaže Marić.
U ostvarenju svakog poslovnog uspjeha, pored tržišta i vrhunskog proizvoda, ključni su ljudi i edukacija, kroz mogućnost prenošenja znanja na klijente, a to je glavna snaga Revela. To znači da imaju edukatore, kako navodi naš sugovornik koji su sa strane proizvođača prepoznati kao iznimni tako da kad imaju VIP klijenta često šalju Revelove edukatore. Pored toga i HydraFacial koristi primjer Revela za sve ostale distributere kako bi ih potaknuli na bolji rad i veća ostvarenja, a sve to temeljem uspjeha koji, kaže, bilježe u “prodaji istog proizvoda koji se prodaje svugdje po istoj cijeni, ali ona za klijente iz ovog područja ne može predstavljati istu razinu investicije kao za razvijenija tržišta, doslovno nije isto prodati po istoj cijeni na Kosovu i u skandinavskim zemljama”. Pored toga, kao vrstu velikog priznanja Revelu HydraFacial je unazad dva mjeseca omogućio zagrebačkoj tvrtki i distribuciju najnovije generacije HydraFacial uređaja „Syndeo“ i već su ga u svoje poslovanje uvele vodeće poliklinike, ordinacije i estetski centri u regiji, što znači da je Hrvatska 6. ili 7. država u svijetu koja ima te instalacije, dok će ostalima to biti omogućeno kroz godinu dana. Po pristupu tržištu, edukaciji i marketingu Revelo je bez imalo lažne skromnosti zapravo top tvrtka u ovoj branši, koja ima svoje tajne sastojke uspjeha. Potvrda toga je i predstojeće internacionalno okupljanje distributera diljem svijeta iduće godine u Zadru, gdje će Revelo po izboru Circadije organizirati po prvi put ovaj sastanak izvan sjedišta države principala.
“Da biste uspjeli u poslu morate biti inovativni, kreativni i pružati vrhunsku uslugu svojim partnerima. Međutim, danas imamo jedan paradoks da je sve skuplje, a usluga postaje sve lošija – primjer je turizam; klijent dobije manje, a cijena je veća. Mi se usprkos svemu tome trudimo da u svakom trenutku ponudimo vrhunsku uslugu našim klijentima te da je dalje razvijamo, koliko god to teško u trenutnim okolnostima bilo i koliko god truda zahtijevalo. U našom segmentu je edukacija i prijenos znanja ključni segment uspjeha nekog proizvoda. Zato smo u Revelu razvili vlastiti tim edukatora, tako da mi možemo održavati vlastite edukacijske evente diljem regije”, iznosi Marić.
U zadnjih pola godine tako su imali 5 vlastitih internacionalnih edukacijskih evenata, što je od sudionika iziskivalo da odvoje jedan cijeli radni dan kada najviše rade samo da poslušali edukaciju i preporuke. Jedna od najvećih vrijednosti Revela očito je više od 200 partnera u regiji te blizu 300 instaliranih svjetski najučinkovitijih uređaja u svojim segmentima, a ono što je ključno je prema Mariću povjerenje – poslovanje na riječ što je odavno postalo neka utopija i srednjovjekovni relikt, fleksibilnost i inovativnost kako mogu unaprijediti svoju uslugu. Za tvrtku je karakteristično da u ponudi ima kompletan paket, jer zastupaju isključivo vrhunske proizvode u koje sami vjeruju, zatim edukacija i postprodajna podrška i marketing, jer ono što danas nije na Instagramu i društvenim mrežama, nije se desilo. Kompletna izrada marketinškog materijala se izvodi u vlastitoj produkciji te takav materijal principali čak koriste u svojoj internacionalnoj promociji. U cijeloj regiji tvrtka zapošljava 13 ljudi, i iako to nije velika brojka, no ljudi multitaskaju i oni koji rade u Revelu, tvrdi Marić, mogu raditi svugdje, u svakoj tvrtki na svijetu i tamo će biti u top kadru.
“Kad dođemo na najveće kongrese u Parizu i Monte Carlu, nas i naše ljude ne samo da svi principali znaju imenom i prezimenom, već i ostali svjetski distributeri”, navodi Marić.
Suradnja s dr Nassifom počela je upravo u Monte Carlu gdje je Marić hrvatskom snalažljivošću ostavio jaki osobni dojam usprkos brojnim doktorima iz cijelog svijeta koji su samo čekali priliku da se uslikaju s njime i objave to na društvenim mrežama. Tako već u drugoj godini suradnje postižu u odnosu na druge distributere iznimne rezultate, no isto imaju velika očekivanja, jer kako kaže Marić ne misle biti samo regionalni distributer.
“Ciljamo se probiti na niz lukrativnih svjetskih tržišta, primjerice u Dubai i Saudijsku Arabiju, tako da vjerujem da ćemo za kratko vrijeme proširiti aktivnosti i kao internacionalni distributer”, najavljuje Marić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu