Hrvatski su potrošači – na osnovu vlastitog iskustva i mišljenja, potvrdili već poznato: Lidl je međunarodni maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj koji nudi apsolutno najbolju kupovinu po optimalnoj cijeni. Ujedno, Lidl hrvatskim potrošačima nudi svježe pekarske proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Rezultat je ovo najnovijeg istraživanja Best Buy Award Croatia 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) provedenom u siječnju 2014. na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije u Hrvatskoj koristeći, CAWI – DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
Podsjećamo da je Lidl Best Buy Award medalje za kategorije međunarodni maloprodajni trgovački lanac te odjel svježih pekarskih proizvoda osvojio i za godine 2012/2013. Stoga najnovija Best Buy Award istraživanja 2014/2015 samo potvrđuju razinu kvalitete koju Lidl nudi svojim potrošačima po razumnoj cijeni.
Ispitanicima, građanima Hrvatske, u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljeno je sljedeće pitanje:
"Navedite naziv međunarodnog maloprodajnog trgovačkog lanca, koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete."
Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorilo: Lidl.
Odgovor Lidl, bio je i najčešći odgovor ispitanika u narednom pitanju:
"Navedite naziv maloprodajnog trgovačkog lanca koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o odjelu za prodaju svježih pekarskih proizvoda (pekara u maloprodajnom trgovačkom centru) na hrvatskom tržištu: ".
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive davatelja usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
Zahvaljujući najvećem broju glasova ispitanika te osvojenom prvom mjestu, Lidl ima pravo ostati nositelj prestižne oznake "Best Buy Award – Br. 1 – najbolji omjer cijene i kvalitete".
Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2014/2015 provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Metodologija i uzorak
Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 (www.bestbuyaward.org) provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tijekom mjeseca siječnja 2014. putem web ankete metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika opće populacije.
Više o projektu Best Buy Award možete pronaći ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu