Lidl Hrvatska u idućoj godini planira investicije od 40 milijuna eura

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. studeni 2015. u 14:13
Foto: Anto Magzan / Pixsell

Lidl Hrvatska se približava brojci od 100 trgovina, no ona neće biti realizirana još u idućoj godini, napominju u tom trgovačkom lancu.

Trgovački lanac Lidl Hrvatska u idućoj godini planira investicije vrijedne 40 milijuna eura, što je povećanje u odnosu na ovogodišnje investicije od 35 milijuna eura, kazao je u ponedjeljak predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lukšić na susretu s novinarima.

 Ova će godina za Lidl biti bolja nego prošla, kazao je Lukšić, no nije želio govoriti o konkretnim pokazateljima poslovanja. Kroz svo razdoblje poslovanja u Hrvatskoj, kako je istaknuto, Lidl se razvijao pozitivno i promet je rastao iz godine u godinu.

 U tom trgovačkom lancu planiraju nastaviti i s otvaranjem novih trgovina pa će ih tako do kraja ovog mjeseca otvoriti dvije, čime će u Hrvatskoj Lidl imati ukupno 88 prodavaonica.

 Lidl Hrvatska se približava brojci od 100 trgovina, no ona neće biti realizirana još u idućoj godini, napominju u tom trgovačkom lancu. 

 Također su ocijenili kako tržišna utakmica u Hrvatskoj nije jednostavna, živahna je, no mišljenja su kako u takvoj situaciji Lidl Hrvatska dobro funkcionira.

 Lidl je danas predstavio i novog predsjednika Uprave za Hrvatsku i tu funkciju od 4. prosinca preuzima Boris Lozić, trenutni član Uprave za prodaju Lidl Švicarska. 

 Dosadašnji predsjednik Uprave Boris Lukšić, koji je tvrtku Lidl Hrvatska vodio više od dvije godine, odlazi na mjesto člana Uprave  za Kaufland International, unutar Schwarz grupe.

Komentirajte prvi

New Report

Close