U prvom kvartalu 2022. ATRON je uspješno završio veliki projekt KVG-a i partnerskih tvrtki, što je uključivalo uvođenje e-ticketinga, upravljanje prihodima od prodaje karata (EFM) te kontrolu ulaska putnika u vozila. Također, sam projekt je obuhvatio i implementaciju modernog ITCS sustava za nadzor i upravljanje prometom.
KVG Stade GmbH & Co. KG (KVG) najveća je regionalna autobusna tvrtka u Donjoj Saskoj za linijski prijevoz na cijelom području između Sjevernog mora, Labe i područja Lüneburger Heide. KVG Stade GmbH, Verkehrsbetriebe Osthannover GmbH (VOG), CeBus GmbH & Co. KG i Verkehrsbetriebe Bachstein GmbH zajedno čine grupaciju BusGruppe. Nakon raspisanog europskog natječaja za uvođenje modernog integriranog sustava upravljanja transportom (ITCS) i modernizacije sustava za prodaju karata, ugovor je dobio ATRON. Prvotna narudžba je više puta proširena tijekom višegodišnjeg projektnog razdoblja, tako da ITCS, koji je postupno pušten u rad od 2019., sada pokriva promet u velikom dijelu Donje Saske i Bavarske. Moderan sustav za operativni nadzor, kontrolu i disponiranje više od 1000 vozila
S novim ITCS-om, grupacija BusGruppe, zajedno s regionalnim partnerima, prvi će put koristiti moderan sustav za operativni nadzor, kontrolu i disponiranje više od 1000 vozila. Osim toga, informacije putnicima mogu se slati preko središnjeg podatkovnog čvorišta na sve mobilne i stacionarne informacijske sustave, uključujući zaslone u vozilima i na stajalištima, a može se jamčiti i automatizirana sigurnost veza, što rezultira povećanom kvalitetom rada i povećanjem zadovoljstva putnika. Također je u rad pušten elektronički sustav upravljanja prihodima od prodaje karata koji je potpuno ažuriran.
Više od 1000 modernih putnih računala s integriranom navigacijskom funkcijom instalirano je za prodaju papirnatih karata i elektroničku prodaju karata u skladu s VDV standardom. 200 dodatnih terminala za kontrolu ulaska putnika najnovije serije osigurava brz i jednostavna ulazak putnika. Za pouzdanu opskrbu podacima implementiran je provjereni ATRON pozadinski sustav.
Ostala prodajna oprema kao što su mobilni i stacionarni automati za prodaju karata i mobilni uređaji (ručni) za potrebe prijevoza i servisnih mjesta zaokružuju prodajni portfelj. Posebni izazovi u projektu bili su broj povezanih društava svih vrsta te veliki broj različitih tarifa koje je trebalo implementirati – od velikih mrežnih tarifa kao što su HVV, VBN i VRB do zasebnih tarifa za cijeli okrug i posebnih tarifa za pojedinačne linije.
Zahtjev za jedinstvenom i potpunom dostupnosti podataka voznih redova i tarifa na razini cijele grupe kako bi se omogućilo potpuno slobodno disponiranje osoblja i vozila među tvrtkama, iziskivao je znatne napore. Prvo je trebalo razviti posebnu konstrukciju (tzv. “višestruki vozni red”) za uvoz voznih redova – što je bila novost za oba partnera, ali je uspješno provedeno uz puno zajedničkog i konstruktivnog rada. Općenito, ovaj projekt, koji je vjerojatno jedinstven po svom regionalnom opsegu i složenosti sadržaja, partneri su postupno implementirali tijekom proteklih nekoliko godina i nedavno je uspješno okončan. Provedbu su omogućila i poticajna sredstva koja je osigurala Donja Saska.