Njemački internetski trgovac Zalando ostvario je lani skok bruto vrijednosti prodane robe (GMV) za 34,1 posto na 14,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 29,7 posto na 10,4 milijarde eura. K tome, usklađena operativna dobit (EBIT) iznosila je 468,4 milijuna eura, što odgovara marži od 4,5%, priopćili su iz kompanije. Zabilježen je i značajan rast broja korisnika zahvaljujući priljevu od više od 10 milijuna novih korisnika.
Rast GMV-a potaknut je kontinuiranom snažnom potražnjom potrošača za online ponudom i sve većim prihvaćanjem usluga platforme od strane partnera. Financijski učinak počeo se normalizirati tijekom druge polovice 2021., kako se i očekivalo, s obzirom na postupno ponovno otvaranje europskih gospodarstava, navode iz njemačke kompanije.
Tvrtka se nastavlja fokusirati na rast i očekuje rast GMV-a u 2022. od 16-23 posto na 16,6-17,6 milijardi eura i rast prihoda od 12-19 posto na 11,6-12,3 milijardi eura, s ciljem da nadmaši europski online modni segment u nestabilnom tržišnom okruženju. Zalando očekuje da će nastaviti profitabilno rasti i postići usklađeni EBIT od 430-510 milijuna eura. Očekivanja isključuju potencijalni negativan utjecaj rata u Ukrajini.
U 2021. Zalando je stekao više od 10 milijuna novih kupaca te sada broji više od 48 milijuna aktivnih kupaca na 23 tržišta, uključujući šest novih tržišta otvorenih tijekom prošle godine: Hrvatska, Estonija, Latvija, Litva, Slovačka i Slovenija. Kupci su naručivali više nego ikad prije, i to 5,2 prosječne narudžbe po aktivnom kupcu, navodi se u godišnjim rezultatima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu