Kraševe napolitanke prodavat će se u McDonald’sima širom svijeta?

Autor: Poslovni.hr , 01. rujan 2015. u 10:00
Foto: Press

Projekt je usmjeren na jačanje imidža brendova te približavanje novim potrošačima.

Sladoledom McFlurry Kraš Napolitanke ideja spajanja brendova McDonald'sa i Kraša postala je stvarnost, piše tPortal.

Od kraja srpnja, u  McDonald'sovim sladoledima nalaze se Kraševe Napolitanke,  a velika hrvatska konditorska kompanija ima ambiciozne planove za budućnost kako za suradnju s najvećim svjetskim lancem brze prehrane tako i za svoje napolitanke.

Projekt je usmjeren na jačanje imidža brendova te približavanje novim potrošačima. S obzirom na to da su zadovoljni rezultatima, nadaju se da je stvorena platforma za nastavak dugoročnog partnerstva s Mc Donald'som.

"Naše su napolitanke već i same po sebi jak međunarodni brend čiji potencijal svakako u budućnosti želimo dodatno razvijati raznim aktivnostima. Kraš izvozi čak 35 posto ukupne proizvodnje napolitanki, od čega samo u Saudijsku Arabiju, gdje smo neprijeporni lider, više od četiri milijuna kilograma godišnje. Od jakih tržišta tu su još i tržišta Cefte, Slovenija, SAD i Australija', objasnili su iz Kraša tPortalu.

Komentirajte prvi

New Report

Close