To znači da bi unošenje lozinki ili oslanjanje na mobilne uređaje za autentifikaciju plaćanja uskoro moglo biti prošlost jer samo vozilo postaje uređaj za plaćanje koji zahvaljujući Visinoj tehnologiji delegirane provjere autentičnosti (Delegated Authentication technology) biometrijski autorizira transakciju.
Od proljeća 2022. korisnici Mercedes-Benza u Velikoj Britaniji i Njemačkoj moći će plaćati pomoću senzora otiska prsta u automobilu, a uskoro će to biti moguće i na drugim europskim tržištima. Kupnja se tada može izvršiti izravno putem glavne jedinice automobila ili MBUX-a. Očekuje se da će rješenje u kasnijoj fazi biti dostupno i na drugim globalnim tržištima.
Trgovina u automobilu postala je sastavni aspekt luksuznog korisničkog iskustva. Na primjer, globalna platforma za plaćanje Daimler Mobility pod nazivom Mercedes pay omogućuje kupcima da kupuju robu i usluge izravno u svom automobilu, uključujući Mercedes me usluge, kao i prilikom plaćanja goriva na benzinskim crpkama ili parkiranja.
Antony Cahill, zamjenik izvršnog direktora i voditelj europskih tržišta za Visu u Europi:
“Kao partner Daimler Mobilitya, iznimno smo ponosni što zajedno predstavljamo prvo serijsko rješenje za plaćanje u automobilu. Također je značajno da se i pilot testiranje i aktivnosti predstavljanja usluge odvijaju u Europi, vodećem središtu u svijetu za plaćanja, ali i automobilske inovacije. Ovo je snažan primjer kako su predvodnik digitalnih plaćanja u svijetu i prvi svjetski proizvođač automobila u stanju kombinirati svoje tehnologije kako bi stvorili sljedeću generaciju pametnih rješenja za automobilski sektor, pružajući vozaču i putnicima potpuno novo iskustvo plaćanja iz automobila.”
Franz Reiner, glavni izvršni direktor, Daimler Mobility:
“Mercedes pay naš je centar izvrsnosti za plaćanje u automobilu, putem kojeg našim korisnicima diljem svijeta nudimo digitalne usluge neprimjetno integrirane u Mercedes-Benz ekosustav. U partnerstvu s tvrtkom Visa, Daimler ima za cilj ponuditi plaćanja u automobilu koja ispunjavaju zahtjeve dvofaktorske autentifikacije na siguran i korisniku jednostavan način. Nema ništa praktičnije od autorizacije plaćanja otiskom prsta. Luksuzno korisničko iskustvo naravno uključuje aspekt sigurnosti, a mi to ispunjavamo kroz naše serijsko rješenje plaćanja u automobilu. Našim kupcima nudimo sigurnost ne samo tijekom vožnje, već i prilikom plaćanja.”
Tehnologija u pozadini digitalne trgovine u automobilu
Mercedes pay sastavni je dio Daimlerove strategije mobilnosti i digitalizacije, i poslovni segment Daimler Mobilityja. Daimler će biti prva automobilska tvrtka koja će u svoja vozila ugraditi Visa Cloud Token Framework. Visa Cloud Token Framework je sigurnosna tehnologija temeljena na oblaku koja omogućuje veću fleksibilnost na više uređaja budući da Visa Cloud tokeni štite i uklanjaju osjetljive podatke o plaćanju pretvaranjem podataka u tokene i njihovo sigurno pohranjivanje.
Oni također omogućuju uparivanje više uređaja u automobilu i izvan njega, koji se zatim izravno integriraju s bankovnim vjerodajnicama potrošača. To značajno poboljšava cjelokupno iskustvo plaćanja jer potrošači više ne moraju unositi duge brojeve kartica da bi dovršili kupnju ili se prebacivali s jednog uređaja na drugi radi provjere autentičnosti plaćanja. Rješenje će se koristiti za pokretanje dvofaktorske provjere autentičnosti.
Obećavajuća budućnost digitalne trgovine u automobilu
Samo u sljedeće dvije godine procjenjuje se da će se broj povezanih automobila povećati na više od 352 milijuna diljem svijeta, a ukupni volumen plaćanja iz automobila trebao bi doseći približno 86 milijardi dolara do 2025.
Globalni trendovi mobilnosti poput električnih vozila, car sharing, autonomnu vožnje i povezanih automobile povećavaju potražnju za inovativnim načinima plaćanja roba i usluga unutar samog vozila. Danas, kada kupujete usluge povezane s automobilom, mnogi zahtijevaju da se vozača prijavi na internetsku stranicu. Ambicija Daimlera i Vise je omogućiti ovim korisnicima da jednostavno kupuju potpuno istu robu i usluge u automobile te istovremeno proširuju izbor i kvalitetu iskustava koja su im dostupna.