Kineski proizvođač automobila Chery Auto spreman je uložiti milijarde eura u marketing i razvoj marki Omoda i Jaecoo u Europi u iduće tri godine, a razmatra i gradnju još jednog pogona na istoku Starog kontinenta, navodi neimenovani izvor, piše tportal.
Chery Auto lansira ove godine Omodu i Jaecoo u Europi, s početnim fokusom na vozila s benzinskim motorom. Nakon što je prodaja započela u Španjolskoj, Italiji, Poljskoj i Velikoj Britaniji, u idućim mjesecima uključit će se još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli.
U intervjuu Reutersu izvršni direktor Omode i Jaecooa za Italiju Kevin Cheng rekao je da su tim brendovima mjerila Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen.
Južnokorejskoj Kiji trebalo je gotovo 20 godina da postane pouzdan brend u Europi, a naš je cilj izgraditi taj status u roku od tri godine, rekao je Cheng. Planovi ulaganja u marketing i razvoj brenda u Europi povjerljivi su, “ali posrijedi je golemi iznos novca, milijarde eura”, dodao je.
Cheryjevi izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dostavili kumulativne podatke o prodaji u Europi, ali su rekli da su u prvih osam ovogodišnjih mjeseci prodali gotovo 150.000 vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu