Što kada AI ne može pomoći? Tu smo onda mi jer osiguravamo vrhunsku podršku stvarnih stručnjaka

Autor: Promo , 14. kolovoz 2024. u 07:17

Tim stručnjaka iz COMMUNITER AD DECUS d.o.o. osigurava svakom korisniku personaliziranu podršku i savjete, temeljene na razumijevanju specifičnih potreba i izazova u industriji.

U digitalnom dobu, AI tehnologije igraju sve važniju ulogu u korisničkoj podršci. No, unatoč njihovim prednostima, ljudski stručnjaci ostaju nezamjenjiv dio pružanja vrhunske usluge. Dok se mnoge tvrtke okreću umjetnoj inteligenciji za korisničku podršku, tim tvrtke COMMUNITER AD DECUS d.o.o. i dalje vjeruje u važnost ljudskog faktora kod ulaganja u interne procese tvrtki. Kod odabira pravog softverskog rješenja nije važno samo pitanje tehnologije, već i razumijevanja vlastitih specifičnih potreba.

“Iako se tržište tehnologije sve više usmjerava ka korisničkoj podršci koja počiva na AI, smatramo da je u našem poslovanju i dalje neophodno ulaganje u ljudsku korisničku podršku, prvenstveno zbog specifičnosti određenih problema koji zahtijevaju iskustvo. To je primarno rješavanje problema koji nisu standardizirani, a zahtijevaju personalizirani pristup i povjerenje“ ističe direktor Ljubomir Sakač.

Ljubomir Sakač, direktor tvrtke COMMUNITER AD DECUS d.o.o

Kako stvarni stručnjaci spašavaju stvar

Tim stručnjaka iz COMMUNITER AD DECUS d.o.o. osigurava svakom korisniku personaliziranu podršku i savjete, temeljene na razumijevanju specifičnih potreba i izazova u industriji.

U tehničkim područjima poput 3D modeliranja, ključnu ulogu igraju detalji i preciznost, stoga su stručnjaci iz COMMUNITER AD DECUS d.o.o. posebno usmjereni na pružanje personalizirane podrške i savjeta. AutoCAD, primjerice, univerzalno je rješenje za sve struke, s preko 40 godina na tržištu i milijunima korisnika, dok je Fusion hibrid klasičnog 3D modelera i Cloud platforme, što omogućuje rad u distribuiranim timovima i korištenje snage data centara za zahtjevne operacije. Inventor se ističe kao klasičan 3D parametarski modeler za strojarsko modeliranje, dok je Revit namijenjen projektiranju građevinskih objekata, podržavajući BIM metodu rada koja omogućuje sveobuhvatan pregled i koordinaciju među svim uključenim strukama.

„Najčešći izazov je pojava novih zahtjeva njihovih klijenata te usvajanje nove tehnologije, posebno ako je naš klijent u poziciji podizvođača ili djeluje na inozemnom tržištu. Takvi zahtjevi dolaze kao ultimatumi kojem se ili prilagodiš ili ispadneš iz projekta. Prevedeno za našeg klijenta, treba koristiti drugačije softvere i usvojiti nove načine rada. Tu mi uskačemo sa savjetovanjem u izboru softvera i edukacijom za što brže usvajanje nove tehnologije. S tim klijentima uglavnom ostvarujemo dugoročnu suradnju, ne više kao dobavljač softvera, već kao partner za novu tehnologiju.“ naglasio je specijalist za rješenja u proizvodnji Bojan Čabradi.

Cilj nije kupiti niti prodati licencu, nego razumjeti stvarnu potrebu budućeg klijenta pa tako njihovi stručnjaci već kroz prvi razgovor pokažu interes za djelatnosti kojom se tvrtka bavi i konkretnim primjerima. „Naš prijedlog je izvođenje pilot projekta tj. evaluacija određene tehnologije i tokova rada koji u sebi sadrži prijedloge poboljšanja internih procesa. Tako se klijent može uvjeriti u ispravnost rješenja bez prethodne investicije u softver. Na temelju rezultata lako se može donijeti odluka o daljnjim investicijama u softver, obuku te implementaciju.“ ističe Čabradi.

Bojan Čabradi, specijalist za rješenja u proizvodnji

Kako edukacija sa stručnjacima čini razliku

Stručno vođena i personalizirana edukacija ključ je koji osigurava da sve prednosti softvera budu maksimalno iskorištene, a usluga u konačnici optimalno prilagođena specifičnim potrebama tvrtke. Dio iskustva su in-house treninzi i edukacije koje zaposlenicima omogućavaju jednostavan prijelaz na nove procese, ali i usvajanje novih znanja.

Bojan Čabradi ističe kako se tek u razgovoru s polaznicima i korisnicima može dobiti stvarni uvid u njihove probleme. „Generalno, imamo dvije grupe polaznika. Prva grupa već koristi softver bez formalne obuke i dolazi s konkretnim pitanjima kako bi ubrzali i pojednostavili svoj rad. Za njih se organizira ciljana edukacija s fokusom na odgovore za ta konkretna pitanja. Drugi su se tek odlučili na kupovinu softvera i cilj je da svi zaposlenici usvoje isti način rada. Za njih se kreira edukacija koja će ih dovesti do razine potrebne za svakodnevni rad, a koja je usklađena s njihovim internim procesima i oponaša radnu okolinu.“ Voditelji tehničkih poslova, održavanja, ali i voditelji projekata kao najveće prednosti edukacija ističu podršku nakon završetka, ali i personaliziranu prilagodbu razini znanja.

Ako vaša tvrtka traži rješenja koja će transformirati vaše proizvodne procese, a sve uz punu podršku stručnjaka s dugogodišnjim znanjem i iskustvom, tim tvrtke COMMUNITER AD DECUS d.o.o. spreman je pomoći vam ostvariti te ciljeve. Uvjerite se u njihovu stručnost i pristupačnost na njihovim edukacijama za koje možete iskoristiti kupon za 50% do kraja godine. Zatražite kupon do 15. rujna na njihovim web stranicama i ostanite konkurentni unaprjeđujući svoje poslovanje.

New Report

Close