Najpopularniji hrvatski brend sokova Juicy ove godine slavi 25. rođendan. Prvih četvrt stoljeća obilježili su izvrsnim rezultatima te otvaranjem novih proizvodnih linija u tvornici u Jastrebarskom. Ususret 25. rođendanu predstavljena je i nova kampanja “Juicy Brine” koja ovaj popularan sok predstavlja u inovativnom ruhu, a u centar kampanje stavlja svoje potrošače i brigu o okolišu. Ova kampanja novi je korporativni manifest, no ono najbitnije je ostalo isto, a to je prepoznatljivi okus Juicy sokova.
Nova kampanja rezultat je zajedničkog rada Juicy stručnjaka koji već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća. “Juicy Brine” donosi mnoge promjene koje za cilj imaju prvenstveno povećanje svijesti i brige o potrošačima i okolišu.
Nova investicija vrijedna je 12 milijuna eura te se velika pažnja posvetila redizajniranju pakiranja Juicy sokova. Predstavljeno je inovativno Tetra Stelo® Aseptic pakiranje zaobljenog oblika koje omogućava lakše i jednostavnije držanje. Redizajnom je dobiven osvježen izgled, ali je sačuvan identitet i prepoznatljiva zelena boja Juicy sokova. Najbitniji dio ovog redizajna nije samo onaj estetski, novo pakiranje napravljeno je od 70 % biljnih materijala. Juicy je prvi u svijetu na novo pakiranje stavio i LightWing30 neodvojivi čep napravljen od 100 % certificirane reciklirane plastike. Briga o potrošačima i jest briga o okolišu što potvrđuju ove moderne i inovativne promjene.
“Juicy je uvijek bio lider u svojoj kategoriji. Kako prije 25 godina tako i danas na prvom mjestu je uvijek bila kvaliteta i zadovoljstvo naših potrošača. Iznimno smo ponosni što smo prvi u svijetu na naš Juicy stavili LightWing 30 čep napravljen od 100 % certificirane recikliran plastike te time podigli ljestvicu održivog poslovanja još i više. Vjerujemo da će potrošači prepoznati naše napore u odgovornom i održivom poslovanju te nagraditi naš trud kroz svoju vjernost koju iznimno cijenimo”, naglasila je Nina-Christina Stanić, direktorica marketinga u tvrtki Stanić Beverages.
Juicy je u prvih 25 godina rada uvijek naglasak stavljao na inovativnost te brigu o kvaliteti svojih proizvoda. Novo ostvarene investicije Juicy će lansirati na prvo mjesto po kapacitetima za proizvodnju prirodnih i voćnih sokova u regiji. Osim inovativnih zahvata na pakiranju Juicy nudi i široku paletu proizvoda jer Juicy 100 % odsad je dostupan u osam različitih okusa. Posebna novost je da su Juicy 100% sokovi sada dostupni i u pakiranju od pola litre u četiri prepoznatljiva okusa – naranča, jabuka, ananas i gusti sok. Manje pakiranje od 0,5L omogućuje praktičnu i jednostavnu konzumaciju soka u “on the go” situacijama.
Ovim hvalevrijednim promjenama Juicy je ostao vjeran inovaciji kako bi svojim potrošačima ponudio najbolje iskustvo svakog dana.