Projekt “Boardrooms” kako ga je nazvala osnivačica Renata Preglej Garić, daje odgovor kompanijama na uvjek aktualno pitanje – imaju li njihovi menadžeri odgovarajuće kompetencije i vještine potrebne za odgovorne pozicije u kompaniji.
Za razliku od uobičajenih pristupa koje kompanije u tom slučaju primjene, od procedura unutar vlastitog HR odjela ili angažiranje vanjskih konzultanata za procjenu kandidata, Boardrooms ruši barijeru između testiranja kandidata i stvarnih poslovnih situacija.
Naime, kaže Renata Preglej Garić, dosadašnji oblici pripreme menadžera za preuzimanje nove pozicije uglavnom se bave jednosmjernim prenošenjem znanja, u obliku radionica, treninga ili sveprisutnog savjetovanja kojeg nazivaju coachingom.
Dakako postoji i interakcija gdje se o mogućim poslovnim situacijama diskutira i rade studije slučaja, ali sve to ne može pripremiti menadžera na stvarnu situaciju u kojoj vam netom prije prezentacije važnog projekta stiže informacija da imate 5 minuta vremena prezentirati svoj projekt, umjesto dogovorenih 30 minuta. Ili u zadnje vrijeme učestala situacija u kojoj trebate motivirati tim koji radi od kuće da postigne veću produktivnost u odnosu na prethodni mjesec.
Upravo u takvim, stresnim i neredovnim situacijama dobiva se potpun uvid u kompetencije profesionalaca, slika njihovih “soft” kompetencija koje postaju sve važnije za uspješno vođenje timova i postizanje očekivanja vlastitih nadređenih u stalno promjenljivim radnim situacijama.
“Kompanije to u većini slučajave rade vrlo dobro, no ponekad im zbog manjka vremena i vlastitih resursa nedostaje nužan objektivni pogled na kompetencije menadžera, koje u popunosti izlaze na vidjelo tek u konkretnim poslovnim situacijama”, ističe Preglej Garić koja se u ovaj projekt upustila nakon devetnaestogodišnje menadžerske karijere u vodećim hrvatskim kompanijama. U ovom projektu udružila je snage sa Lukom Modrićem, vlasnikom tvrtke Kompozit d.o.o., specijaliziranim za procese u selekciji i odabiru profesionalaca.
“Zbog nove novo-normalne situacije očekuje se da menadžeri budu produktivni i uspješni u hibridnom okruženju koje uključuje i rad od kuće, bez dnevnog aktivnog kontakta s kolegama. Vrlo je jasno da remote obavljanje posla nakon kratktoročne euforije, dugoročno rezultira posljedicama, pogotovo u spektru produktivnosti, ali i zadovoljstva obavljanja posla”, kaže Modrić i dodaje kako kroz Boardrooms program kompanije mogu dobiti i jasnu informaciju o vještinama i sposobnostima snalaženja svojih profesionalaca u takvim novim situacijama.
Dodaje kako se do informacija o kompetencijama menadžera u novom okruženju može najkvalitetnije doći kombinacijom procjene profila kroz razgovor, testove i praćenjem ponašanja tijekom simulacija stvarnih poslovnih situacija, što Boardrooms program upravo i nudi. Do sada su takve sveobuhvatne procjene bile rezervirane za procjenu profesionalaca na top pozicijama, u čijem odabiru nije smjelo biti greške, a sada su kroz Boardrooms program dostupne profesionalcima na svim razinama upravljanja.
Boardrooms je u cijelosti otvoren i za privatne polaznike koji preuzimaju nove pozicije i žele se što kvalitetnije pripremiti na novo okruženje, ili one koji žele napraviti korak više u svojoj karijeri.
A evo i koje su glavne komponente Boardrooms-a:
- Intervju – ocjena profesionalnog motivacijskog ponašanja uživo
- Bordanje – 4 intenzivna radna dana na kojima simuliramo svakodnevne poslovne situacije menadžera, čime ih uhodavamo u njihov posao i na stvarnim vježbama pokazujemo očekivanja poslodavca. Tijekom Bordanja prati se izvedba i ponašanje kandidata u stvarnim poslovnim situacijama te daje povratna informacija i pregršt konkretnih rješenja za svaku poslovnu situaciju iz realnog korporativnog svijeta i stvarnog života u srednjim i velikim tvrtkama.
- Završna dubinska procjena profila 5 ili više ključnih vještina svakog polaznika
- Individualno završno tumačenje procjene te razvojno savjetovane polaznika
- Daljnji rad na razvoju pojedinih vještina polaznika
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu