Ja darujem krv i spašavam živote, a koja je tvoja supermoć?

Autor: Promo , 01. ožujak 2023. u 15:34
Foto: Go2Digital

Tko od nas nije kao klinac maštao o tome da je superjunak sa supermoćima.

Supermoći.

Tko od nas nije kao klinac maštao o tome da je superjunak sa supermoćima.

Jak kao Hulk. Neuništiv kao Superman. Brz kao Flash. Nevidljiv. Rastezljiv. Neuhvatljiv.

Spašavali smo svijet, borili se sa zločincima i bili neuništivi. Baš kao naši idoli iz filmova i stripova. Malo smo tada znali o supermoći koju uistinu posjedujemo. O magičnoj i jedinstvenoj tekućini koja kola našim tijelom i spašava živote. No, ono što superjunake zapravo čini super nisu moći, nego djela. Krv doista teče našim tijelom, ali tek kada ju darujemo ona postaje naša supermoć. I tek tada prestajemo biti samo običan Marko, Petra, Ante ili Ivica i postajemo super – s velikim S.

U potragu za tom vrstom superjunaka početkom siječnja krenuo je Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu koji je u suradnji s Go2Digital pokrenuo kampanju s ciljem poticanja dobrovoljnog darivanja krvi. Učinkovitost digitalnog vanjskog oglašavanja još je jednom uspješno dokazana velikim odazivom naših sugrađana s velikim S koji su se nesebično odazvali i tako spasili brojne život.

Kako bi Zavodu olakšali popunjavanje krvnih zaliha, Go2Digital otišao je i korak dalje. Zajedno s tvrtkom Ernst&Young (EY) osmislili su aplikaciju koja Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu omogućava samostalnu aktivaciju kampanja na digitalnim citylight ekranima diljem Hrvatske. Učinili su to uz veliku pomoć prijatelja projekta – tvrtki Salveo, Končar, i JYSK Hrvatska.

KONČAR se u akcije dobrovoljnog darivanja krvi uključio od prvih dana uspostave ovog važnog programa i naši zaposlenici nekoliko puta godišnje sudjeluju u organiziranom prikupljanju krvi na više lokacija Grupe KONČAR. Proteklih sedam desetljeća končarevci su pružili velik doprinos u humanoj akciji spašavanja ljudskih života. Velik broj među njima istinski su heroji koji su krv darovali 50, 75 pa čak i 100 puta“, izjavila je Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija KONČARA.

 Putem aplikacije Zavod može sam pokrenuti kampanju, odabrati vremenski termin trajanja komunikacije, definirati potrebne krvne grupe i označiti regiju u kojoj će se poruka prikazivati. Digitalno vanjsko oglašavanje tako će još jednom odigrati važnu ulogu u popularizaciji dobrovoljnog darivanja krvi i pokazati se kao nezamjenjiv partner u po život važnim situacijama.

Niste sigurni možete li biti donator? Krv može darivati svaka osoba u dobi od 18 do 65 godina, težine iznad 55 kilograma i tjelesne temperature do 37°C. Ako ste se pronašli u ovom opisu, sljedeći put kada Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu objavi apel za vašom krvnom grupom nemojte se dvoumiti. Zapamtite, vaša krv je vaša supermoć.

Pokažite svoje supermoći: darujte krv!

New Report

Close