Izvoznik turističkoga know-howa rastao 85%

Autor: Bernard Ivezić , 04. srpanj 2019. u 21:59
Mate Kostovski, suvlasnik i direktor Lemaxa
, Foto: IGOR ŠOBAN/PIXSELL

Zahvaljujući vlastitom cloud softveru sklopili
 11 velikih ugovora u Aziji, Europi i Latinskoj Americi.

Najveći hrvatski izvoznik turističkog know-howa, tvrtka Lemax, objavila je da joj je posao digitalne transformacije vodeće destination management kompanije u jugoistočnoj Aziji, Asian Trailsa, koji je tvrtki ujedno i dosad najveća referenca na globalnom nivou, kao i još desetak drugih većih ugovora, lani su podigli prihod tvrtke za 85 posto na 13,71 milijun kuna. Paralelno, prema podacima Poslovne Hrvatske, profitabilnost Lemaxa narasla je preko deset puta na 1,48 milijuna kuna, a broj zaposlenih skočio s 33 na 67.

Mate Kostovski, suvlasnik i direktor Lemaxa kaže da im je to omogućio iTravel, cloud softveru vlastite proizvodnje koji klasičnim turističkim agencijama daje tehnološku infrastrukturu kakva je donedavno bila dostupna samo najvećim turističkim igračima poput Booking.coma i Expedije.

“Zahvaljujući tome potpisali smo dva ugovora na hrvatskom tržištu te ugovore na Islandu, Tajlandu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Novom Zelandu, Danskoj, Sjedinjenim Američkim Državama, Italiji i Meksiku”, kaže Kostovski.

Dodaje da imaju velike planove za dalje, a saželi su ih u strategiji razvoja do 2023. godine koja uključuje velike investicije. “Lemax investira 10 milijuna eura vlastitog kapitala kako bi osigurali prelazak na moderniju arhitekturu temeljenu na mikroservisima”, zaključuje Kostovski.

Komentirajte prvi

New Report

Close