Ivan Milas o inozemnim prodajnim uspjesima Serengetija: Klijenti prepoznaju naš partnerski odnos i često nas preporučuju kolegama izvan granica RH

Autor: PD VL native tim , 04. studeni 2024. u 09:07

O današnjem poslovanju kompanije, s naglaskom na izazove koje pruža rad na inozemnim tržištima, razgovarali smo s Ivanom Milasom, suvlasnikom i članom Uprave za prodaju.

Serengeti je jedna od vodećih hrvatskih IT tvrtki koja se bavi razvojem softvera. Osnovana je 2007. godine, a iza sebe ima više od 300 projekata. Osim u Zagrebu, Bjelovaru i Varaždinu, Serengeti ima razvojne centre u Kragujevcu u Srbiji te u BiH, a već dugi niz godina radi i na inozemnim tržištima, prije svega u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj te u SAD-u.

O današnjem poslovanju kompanije, s naglaskom na izazove koje pruža rad na inozemnim tržištima, razgovarali smo s Ivanom Milasom, suvlasnikom i članom Uprave za prodaju.

Nakon djelomičnog usporavanja tržišta u zadnje dvije godine, dojma smo da se globalno ICT tržište stabiliziralo te da je i za hrvatske kompanije poslovna klima pozitivnija. Osjetite li i vi pozitivne pomake?

Apsolutno, ova nam je godina donijela puno dobrih stvari. Nakon što nam je prethodne dvije godine u fokusu bilo zadržavanje stabilnosti, što smo uspjeli prije svega zahvaljujući činjenici da su svi naši ključni klijenti zadržali suradnju s nama, čak i u teškim poslovnim trenucima, ova godina nam je donijela nove poslovne iskorake.

Započeli smo projekte s novim klijentima, ali su se i neki naši prijašnji kupci ponovno aktivirali te smo i s njima nastavili suradnju. Ono što je posebno važno je da smo i dalje aktivni i uspješni na inozemnim tržištima te da nastavljamo širenje izvan Hrvatske.

Je li teško uspostaviti suradnju s klijentima izvan Hrvatske, kako dolazite do klijenata iz inozemstva?

Zapravo nema puno razlike obraćate li se klijentu u Hrvatskoj ili nekome izvan naših granica.

Ključan je kvalitetan prodajni tim koji razumije poslovnu problematiku potencijalnog klijenta te proaktivan pristup u pronalaženju najboljih rješenja za tog klijenta. Na inozemnim tržištima smo prisutni već više od deset godina, imamo razrađen i usavršen proces prodaje, ali ono što je najvažnije, Serengeti je uvijek partner svojem klijentu. A taj partnerski odnos klijenti prepoznaju i nerijetko nas preporučuju – vrlo često je upravo preporuka najbolji način kojim dolazimo do novog klijenta ili otvaramo novi projekt kod postojećeg.

Zanimljivo je da vrlo često širite suradnju na već postojećim inozemnim klijentima, bilo na istom klijentu, ili na klijentima iz iste grupacije. Kako dolazi do takvog proširenje suradnje, imate li nedavne primjere?

Kvalitetno odrađen posao te pouzdan i fleksibilan prodajni tim nužna su kombinacija za uspješne nadogradnje odnosa. Iznimno smo ponosni na proširenje suradnje s grupacijom Erste Group Bank i na tržište Crne Gore, koje je uslijedilo nakon izvrsno odrađenih projekata s drugim članicama grupacije. Također, po istom principu smo započeli projekte za Addiko Bank u Rumunjskoj, koja je novo tržište za nas, a gdje su nas također preporučili njihovi kolege koji su se već ranije uvjerili u našu kvalitetu.

I za kraj, kakvi su vam planovi za 2025.?

Želimo zadržati stabilnost, što znači i stabilnu financijsku sliku kako i u budućnosti ne bismo morali raditi kompromise u kvaliteti razvoja Serengetija. To znači da ćemo i dalje prije svega ulagati u znanje i razvoj naših ljudi te nagrađivati i promovirati one najbolje.

Rast svakako vidimo i dalje na inozemnim tržištima, prije svega unutar Europske unije, na čemu će i iduće godine biti snažan fokus prodajnog tima.

Sadržaj omogućio Serengeti

New Report

Close