Tvrtka Dell Technologies objavila je rezultate istraživanja na temu digitalne transformacije i ljudskih potencijala koji sudjeluju u njoj. Istraživanje je provedeno među brojnim kompanija iz više od 40 zemalja, a obuhvaćeno je 10,500 ispitanika, uključujući ljude iz višeg rukovodstva, IT menadžere i zaposlenike sa stručnim znanjem. Rezultati naglašavaju kako je razdoblje brze transformacije stvorilo dodatnu potrebu za rekuperaciju, promišljanje i usavršavanje prije nego što krene u nove projekte ili ponavljanje starih, kako još uvijek postoji potencijal za zastoj u transformaciji, ali i zabrinutost među zaposlenicima oko iskorištavanja potencijalnih prilika koje im se pružaju. Ipak, ovo istraživanje pokazuje put prema boljoj budućnosti gdje kompanije imaju mogućnost usredotočiti se na promjene i održati korak s njima kroz tri ključne sastavnice: povezanost, produktivnost i empatija.
Dvije godine nakon dinamične digitalne revolucije, polovica IT menadžera (50,8%) kaže da njihova organizacija zna što je potrebno za digitalnu transformaciju radne snage, ali nakon tako brze promjene, mnogi zaposlenici sada se suočavaju s izazovom da održe tempo u skladu s novim istraživanje tvrtke Dell Technologies. Štoviše, više od dvije trećine (67,3%) od 10,500 ispitanika iz više od 40 zemalja vjeruje da njihove organizacije podcjenjuju ispravne načine putem kojih treba surađivati sa svojim ljudskim potencijalima kada je u pitanju planiranje programa transformacije.
Rezultati naglašavaju kako nedavno razdoblje brze transformacije kod kompanija i njihove radne snage stvara sve veću potrebu za regeneracijom, promišljanjem i usavršavanjem prije nego što se upuste u nove projekte ili ponavljanje starih. Unatoč velikom napretku i naporima koje kompanije ulažu u posljednjih nekoliko godina, istraživanje naglašava kako još uvijek postoji potencijal za zastoj u transformaciji jer 58,3% ispitanika vjeruje da otpor zaposlenika prema tim promjenama može dovesti do neuspjeha. Nastavno na to, više od polovice (52,3%) kaže da su i dalje zabrinuti oko mogućnosti iskorištavanja potencijalnih prilika zbog nedostatka vizije menadžmenta.
“Transformacija radnog mjesta u proteklih nekoliko godina, pod vrlo izazovnim okolnostima, bila je ništa manje nego nevjerojatna. Poslovni i IT menadžeri upravljali su okruženjem i isporučili rješenja za svoje zaposlenike kako bi im pomogli u održavanju visoke produktivnosti, ali i omogućili da rade na načine koji najbolje odgovaraju njihovim promjenjivim potrebama i očekivanjima. Iako je potreba za prilagodbom potaknula velik dio ove ubrzane transformacije, tvrtke sada moraju nastaviti graditi na svom postignutom napretku, a to znači rad u suradnji s drugima i sa širim poslovanjem s ciljem boljeg razumijevanja tehnologije i kako ona može unaprijediti zadovoljstvo zaposlenika te ispuniti poslovne ciljeve“, rekao je Dermot O’Connell, Senior Vice President, EMEA Services, Dell Technologies.
Studija zacrtava put naprijed prema kvalitetnijoj budućnosti. Kompanijama donosi mogućnosti da se usredotoče i održe korak s transformacijom s probojem koji se događa na raskrižju ljudi i tehnologije duž tri ključne granice:
Povezanost
Gotovo tri četvrtine (69,4%) ispitanika kaže da je potrebno da im njihove organizacije osiguraju potrebne alate i infrastrukturu za remote rad (u skladu s autonomijom odabira željenog obrasca rada).
Produktivnost
Trenutno 43,6% ispitanika tvrdi da je njihov rad poticajan i da se ne ponavlja. S mogućnošću automatizacije zadataka, 64,6% njih bi se veselilo učenju novih, traženih vještina i tehnologija kao što su vođenje, tečajevi strojnog učenja ili fokusiranje na strateške prilike za unaprjeđivanje svojih uloga.
Empatija
Istraživanje pokazuje da empatija mora utjecati na donošenje odluka, od pojednostavljivanja tehnologije za polovicu ispitanika (46,7%) koji se često osjećaju preopterećeni složenim tehnologijama, do prilagođavanja programa transformacije vještinama pojedinaca (35,6% zaposlenika vjeruje da njihovi menadžeri to rade).
Za više informacija posjetite www.dell.com/breakthrough i pročitajte detaljno izvješće o istraživanju.
Metodologija istraživanja
Terenski rad je provela Vanson Bourne, tvrtka za istraživanje tržišta, od kolovoza do listopada 2021. godine, na više od 40 lokacija iz svih regija svijeta.
Baza: 10,500 ljudi iz višeg rukovodstva, IT menadžeri i stručnjaci (zaposlenici uključeni u digitalnu transformaciju)
Dodatni izvori
Pročitajte sve rezultate ovdje: www.dell.com/breakthrough
Više informacija možete pronaći na Dell.hr.