Interwetten i LeverUP: unaprjeđenje industrije online zabave uz pomoć Salesforce platforme

Autor: Promo , 21. studeni 2022. u 07:38
Foto: LeverUP Consulting

Prema 8. izdanju Salesforce State of Marketing Report, 87 posto voditelja marketinških aktivnosti u kompanijama s izvrsnim pokazateljima rasta, slaže se da koriste napredno korisničko iskustvo i interakciju s kupcima u realnom vremenu kroz više kanala.

Cookie-less budućnost s jedne te povećani zahtjevi kupaca za personaliziranim pristupom s druge strane, donose potrebu za promjenom pristupa marketinškoj automatizaciji kao i cjelokupnom poslovanju. Upravo je to u pravo vrijeme prepoznato u Interwettenu, pioniru u području online zabave. Implementaciju najmodernijih Salesforce alata provodi hrvatsko – estonska tvrtka LeverUP Consulting.

Tvrtka Interwetten kao jedan od pionira u industriji online zabave na vrijeme je prepoznala da se očekivanja kupaca rapidno mijenjaju.Tako personalizirani pristup na svim koracima takozvanog korisničkog putovanja postaje najvažniji faktor u privlačenju i zadržavanju klijenata, a samim time i u rastu te razvoju poslovanja tvrtke. Prema 8. izdanju Salesforce State of Marketing Report, 87 posto voditelja marketinških aktivnosti u kompanijama s izvrsnim pokazateljima rasta, slaže se da koriste napredno korisnčko iskustvo i interakciju s kupcima u realnom vremenu kroz više kanala.

Na samom početku implementacije Salesforce platforme pred LeverUP i Interwetten postavljeno je nekoliko izazova:

  • Kako bolje prepoznati potrebe potenacijalnih igrača odmah u prvim koracima na web stranici ili u aplikaciji?
  • Sukladno našim spoznajama o osobi, kako prilagoditi ponudu u realnom vremenu i samim time skratiti vrijeme konverzije?
  • Kako uz pomoć personaliziranog korisničkog iskustva u realnom vremenu brže pretvoriti registrirane korisnike u aktivne kupce?

Odgovor na postavljena pitanja leži, ne samo i iskljčivo u oslanjanju na ponašanje korisnika na webu, već i na povezivanju te iskorištavanju maksimalne količine podataka o korisniku dobivenih iz drugih izvora. Odgovor je i u harmonizaciji podataka što kompletno tvori 360 pogled na korisnika.

Salesforce platforma s trenutno najmoćnjim tržišnim alatom za personalizaciju korisničkog iskustva, Marketing Cloud Personalization (prijašnji Interaction Studio), u kombinaciji s drugim Salesforce alatima te uz odgovarajuću implementaciju, odabrana je kao najefikasniji odgovor na izazove tržišta.

Od samog početka projekta implementacije Salesforce platforme u Interwettenu, riješeno je nekoliko zadaća. Uspješno je moderniziran sustav korisničke podrške, uveden je Salesforce Marketing Cloud kao najmoćniji alat marketinške automatizacije te su sredinom 2022. godine stručnjaci LevetUP Consultinga uspješno implementirali jedan od najkompleksnjih alata za personalizirano korisničko iskustvo, Marketing Cloud Personalization.

Suradnja se uspješno nastavlja implementacijom i prilagodbom uvedenih Salesforce rješenja uz postpuno proširenje implementacije na sve veći, ali i kompleksnji broj poslovnih procesa.

Interwetten je kao pravi pionir svoje industrije prepoznao činjenicu da kupac u prosjeku koristi 10 različitih kanala za komunikaciju s poduzećem od kojeg koristi usluge. Upravo su to uspješno iskoristili u suradnji s LeverUP-om te pritom pronašli zdravi balans u kojem targetiraju svoje kupce s najrelevantnijom komunikacijom i ponudom. Pritom vode računa da kupce istovremeno ne guše prevelikom količinom informacija i preučestalom komunikacijom. Praćenje potreba kupaca s minimalnom, ali vrlo preciznom, personaliziranom komunikacijom rezultira profitom uz minimalni trošak.

“Inkrementalni pristup implementaciji i uvođenjesloženih Salesforce rješenja u industriji online zabave koja generira nadprosječni broj korisničkih podataka, pokazali su se itekako efikasnim. Daju nam mogućnost testiranja validnosti rješenja na takozvanim pilot slučajevima i prije nego sto se ostvari veliki utisak na značajan broj korisnika. Uspjeh uvođenja personaliziranog korisničkog iskustva kroz različite kanale uključuje i primjenu AI tehnologije, koja se uvelike oslanja na “učenje” sustava, inicijalne pretpostavke o profilima korisnika te brojne A/B testove. S primjenom inkrementalnog pristupa stvaramo mogućnost kontrole, odnosno idemo li u planiranom smjeru i u skladu s očekivanjima kompanije odnosno klijenta”, istaknula je Daria Nemchonok, direktorica LeverUP Consultinga.

“Uvijek ću naglasiti zadovoljstvo u suradnji s tvrtkom LeverUP. Uvijek je poželjno imati partnera koji proaktivno ide dalje i donosi opipljiva poboljšanja u poslovanju klijenta. Posebno ću istaknuti radnu etiku u LeverUP-u i želju za stvarnim razumijevanjem funkcioniranja našeg posla, što je doista veliki bonus u našem odnosu. LeverUP uvijek omogućuje odličnu komunikaciju i obavljanje zadataka unutar vremenskog okvira projekta. Njihov timski pristup očituje se u svim projektima povezanima s platformom Salesforce. Uvijek su potpuno transparentni u bilo kojoj vrsti pitanja vezanih uz projekt. Cilj projekta uvijek je na prvom mjestu”, izjavio je tim povodom Paul Skerra, Marketing Project Manager, Interwetten Group.

Salesforce – vodeća svjetska CRM platforma

LeverUP Consulting certificirani je partner Salesforcea, najveće svjetske platforme za upravljanje klijentima. Salesforce, kao globalni lider, prema analizi Worldwide Semiannual Software Tracker koju objavljuje tvrtka International Data Corporation (IDC), rangiran je kao vodeći pružatelj CRM usluga osam godina zaredom, a softver koristi više od 80 posto tvrtki s liste Fortune 500. Salesforce se, također, redovno imenuje liderom prema procjenama Gartner Magic Quadrant u području marketing automatizacije, omni-channel marketinga i slično.

Više: www.salesforce.com

LeverUP Consulting

LeverUP Consulting je brzorastuća hrvatsko-estonska konzultantska tvrtka, službeni Salesforce partner te tvrtka koja itekako odskače od drugih partnera u regijama poslovanja. Preciznije, osnovni fokus poslovanja LeverUP-a je kompletna implementacija Salesforce Marketing Clouda, uključujući pritomMC Personalization, MC Customer Data Platform i MC Intelligence, ranije poznato kao Datorama. LeverUP jedini je Salesforce partner u regiji koji posjeduje certificirani tim stručnjaka i učinkovitih marketing arhitekata. Tim ambicioznih i iskusnih stručnjaka u LeverUP-u uspješno vodi implementacije i održavanja šire funkcionalnosti Salesforce Marketing Clouda i to u najvećim europskim kompanijama proizvodne i high-tech industrije, farmaceutske, e-commerce industrije i drugih.

Više: www.leverup.io

Interwetten

Tvrtka Interwetten osnovana je u Austriji 1990. godine, a danas vodi poslovanje s Malte. Djeluje u području online zabave, nudeći svojim korisnicima sportsko klađenje, klađenje uživo, kockarnicu, kockarnicu uživo te virtualne igre. Riječ je o pionirima online zabave. Primaju oklade za više od 100.000 različitih sportskih događaja koji se održavaju u više od 70 zemalja te imaju klijente u preko 100 zemalja diljem svijeta. Njihove internetske stranice lokalizirane su u devet jezika. Interwetten drugi je najveći globalni ponuđač internetske zabave koji je u 2020. ostvario godišnji prihod veći od dvije milijarde eura.

New Report

Close