Točno tjedan dana nakon što je objavljeno da Google preuzima Photomath Damira Sabola, hrvatska IT industrija dobiva novu potvrdu iznimnog globalnog dometa. Marijan Mumdžiev prodao je svoj InsurTech startup Amodo i to ni manje ni više nego najjačem svjetskom igraču na polju telematike – američkoj kompaniji Cambridge Mobile Telematics (CMT).
Iznos za koji je prodan Amodo neće biti službeno otkriven, transakcija je zaključena, a Amerikanci preuzimaju kompletan hrvatski tim kojeg uz Mumdžieva čini 50-ak profesionalaca s kojima je ovaj izniman biznismen novog kova uzdigao domaći startup na poziciju europskog lidera InsurTech scene. Mumdžiev postaje managing director koji će, pod kapom CMT-a voditi tim od stotinu ljudi, a novo ime Amoda bit će CMT Europe.
U preimenovanju se očitava i razlog zbog kojeg je američka kompanija preuzela Amodo. Naime, nakon što su izdominirali na američkom tržištu i proširili se na 25 zemalja, Cambridge Mobile Telematics ambiciozno kreće u jačanje tržišne pozicije na europskom tlu, a upravo će u toj operaciji Mumdžievo iskustvo, znanje i poslovni dosezi imati presudnu ulogu.
„Osnažujemo svoje europske operacije uz pomoć Amodova masivnog znanja o tržištu i duboko ukorijenjene poslovne veze kako bismo što većem broju europskih kompanija i organizacija omogućili da spoznaju nevjerojatne benefite telematike“, izjavio je CEO Cambridge Mobile Telematicsa William Powers.
„Oduševljeni smo što smo se pridružili CMT-u i ujedinili se u misiji da svjetske prometnice i vožnju učinimo sigurnijima“, poručio je Marijan Mumdžiev koji ovom transakcijom na velika vrata ulazi na popis najuspješnijih „exita“ osnivača hrvatskih startupa – uz bok Alanu Sumini i Zoranu Vučiniću koji su Stillfrontu prodali svoj Nanobit te Damiru Sabolu, koji čeka realizaciju prodaje Photomatha Googleu.
*Sve o ovom iznimnon poslovnom uspjehu čitajte u sutrašnjem izdanju Poslovnog dnevnika
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu