Najveći hrvatski proizvođač sokova Stanić Beverages uložio je 10.598,000 kuna u modernizaciju proizvodnog pogona svoje tvornice Juicy sokova u Kreševu radi podizanja kvalitete proizvodnje prema najvišim europskim i svjetskim standardima. Na istoj lokaciji planiraju proizvodnju od 35 milijuna litara sokova, a koja je lani iznosila 28,2 milijuna litara.
Stanić Beverages od ove godine ulazi u novu kategoriju bezalkoholnih pića, inače vrijednu 300 milijuna kuna, i to lansiranjem ledenih čajeva Juicy Ice Tea u Hrvatskoj. Osim što je ova kategorija sve popularnija među potrošačima u Hrvatskoj, iz tvrtke navode kako je Juicy Ice Tea zdravija inačica ledenog čaja koja sadržava veći udio voća i manji udio šećera, i to za čak 30 % u odnosu na konkurenciju dostupnu na domaćem tržištu.
“U trenutačno nestabilnoj gospodarskoj klimi, ulaganje više od deset milijuna kuna u unapređenje procesa proizvodnje pokazuje hrabrost naše grupacije, ali i činjenicu da nam je kvaliteta na prvome mjestu. Brand Juicy perjanica je tvrtke Stanić Beverages, koja je dio Stanić Grupacije, a Juicy sokovi danas su prisutni u čak 22 zemlje svijeta – 15 u Europi, pet na Bliskom istoku, jednoj u Africi i jednoj u Aziji. U posljednjih 20 godina proizvodnja Juicy sokova porasla je s dva milijuna na 60 milijuna litara na godinu. Bez obzira na epidemiju koja nas je sve zatekla u prethodnoj godini, danas smo spremniji nositi se s novim izazovima, prepoznali smo nove prilike te planiramo rast proizvodnje od 6,5 milijuna litara u 2021. godini”, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Grupe.
Početna investicija u tvornicu Juicy sokova u Kreševu 2013. godine iznosila je 90 .840,000 kuna, a dodatna investicijska faza strateški je plan za širenje u nove kategorije i podizanje kvalitete proizvodnih procesa.
Širenje na Bliski istok i Sjevernu Afriku
Stanić je otkrio i planove za naredno razdoblje koji uključuju rast izvoza, pohvalivši se novim distributerom s tržišta Bliskog istoka i Sjeverne Afrike.
“U 2021. godini planiramo rast proizvodnje za 9,4 milijuna litara u obje naše tvornice, lansiramo novi brand na hrvatsko tržište Juicy Ice Tea sa smanjenim udjelom šećera u odnosu na konkurenciju kao dio strategije Stanić Beveragesa koja ide u korak sa zahtjevima modernih potrošača. Naša dugoročna strategija je povećati izvoz Juicy sokova izvan granica regije, a poznato je da smo jedni od prvih hrvatskih gospodarstvenika koji su uspjeli svoj brand izvesti na tržište Bliskog istoka. Od nedavno se možemo pohvaliti s novim distributerom koji obuhvaća tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata, Omana i Katara. Riječ je o jednom od najvećih distributera u HoReCi na spomenutim tržištima, stoga očekujemo značajan rast izvoza u 2021. godini prema zemljama Bliskog istoka i Sjeverne Afrike”, rekao je Stanić u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Valjda će sad poradit i na kvaliteti proizvida.
Uključite se u raspravu