IKEA objavila brojke o prvoj godini poslovanja u Hrvatskoj

Autor: Božica Babić , 17. kolovoz 2015. u 20:00
Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Blagajne u robnoj kući IKEA izdale su traku dugu 850 kilometara kroz račune, što je jednako udaljenosti od Zagreba do Bukurešta.

U  protekloj poslovnoj godini (rujan 2014. – kolovoz 2015.) Ikea robnu kuću u  zagrebačkom naselju Rugvica posjetilo je 1.860.000 građana. Najviše, oko 65% posjetitelja su stanovnici Zagreba i Zagrebačke županije, a oko 9% bili su  strani  državljani  (4%  Slovenije,  2,5%  BiH,  2,5%  Srbije). Program lojalnosti,  odnosno  karticu IKEA FAMILY trenutno ima 132.600 članova, što je znatno više od u prvoj godini očekivanih 60.000 članova.

O prodanom asortimanu iz Ikee govore na ilustrativan način. Tako su tijekom prve godine prodali 12.000 madraca, da su naslagani jedni na druge imali bi visinu  kao  10  Eiffelovih  tornjeva.  Broj prodanih čaša mogao bi primiti 174.000  litara  tekućine.  Prodanih  320.000  ručnika približno je jednakoukupnom  broju stanovnika Splita i Rijeke. Tijekom prve godine rada prodano je i  3.000    kompletnih    kuhinja,  što  znači  da je svaki dan 12 domova dobilo  novu  IKEA  kuhinju  dok  je u tom razdoblju prodano i 180.000  LED rasvjetnih tijela.

IKEA internetska stranica broji 3.327.000 posjetitelja, a Facebook stranica više od 135.000 fanova, a kontakt centar Službe za kupce zaprimio je 37.500 poziva.

Ukupno  je  prodano,  nižu  neke  zanimljivosti iz prehrambenog segmenta, i 544.450  hot  dogova.  Kada  bi  ih  poredali jednog za drugim, stvorili bi dužinu  od  65,33  kilometara,  koliko  iznosi udaljenost  od  Zagreba  do Varaždina.  Ukupno  je  prodano  12.100 kilograma pick&mix slatkiša, što je težina  jednaka  težini dvjema praznim cisternama. Prodano je čak 2.960.700 poznatih švedskih mesnih okruglica, ukupne težine 59.215 kg, što je više od težine aviona Airbus A318 koji prazan teži 39.500 kg.

Tijekom prve godine rada u robnoj kući IKEA Zagreb, 23.865  djece igralo se u  igraonici  Smĺland,  što  je  više od polovice broja djece koji pohađaju vrtić u Zagrebu.

Blagajne  u  robnoj  kući  IKEA  izdale  su  traku dugu 850 kilometara kroz račune,  što  je  jednako  udaljenosti  od Zagreba do Bukurešta. U prvoj je godini  istovareno više od 1.550 kamiona koji bi, kada bi se poredali jedan za  drugim,  stvorili  red dugačak 26 km od IKEA robne kuće do Jankomirskog mosta.

Kupci u Hrvatskoj doprinijeli su prikupljanju sredstava u kampanji „Plišane igračke za obrazovanje“. Tijekom trajanja kampanje prodano je ukupno 40.343 igračaka  i  knjiga  čime je prikupljeno 40.343 eura za obrazovanje djece u siromašnim  zemljama. U sklopu kampanje „Za svjetliju budućnost izbjeglica“ prodano  je  ukupno 30.000 LEDARE proizvoda čime je prikupljeno 30.000 eura za najugroženije skupine ljudi. IKEA je donirala i 510 kuhinja stanovnicima pogođenim poplavama za njihove nove domove u Gunji.

Novosti u robnoj kući IKEA Zagreb

U  skladu  s  globalnom  strategijom održivosti tvrtke IKEA People & Planet Positive,   na   krov   zagrebačke   robne   kuća  implementirano  je  1300 fotonaponskih  panela,  svaki  električne  snage 250 W. To znači kako robna kuća  IKEA  Zagreb  proizvodi 10% vlastite električne energije, a u ljetnim mjesecima ta brojka se penje i do 20%. Od otvorenja reciklirano je 900 tona otpada,     odnosno 94% ukupno proizvedenogotpada.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Samo se nadam da će im FI biti primjereniji standardima informiranja, a ne ovakvo “slikovito” izvještavanje tipa: prodali smo 12.000 madraca i ispisali 850 kilometara računa.
Nek ovakve podatke probaju dati poreznoj upravi.

Ovo zadnje je zanimljivo da troše 3 megavata, a onih 1300 panela daje samo 325kW. Slaba je to današnja tehnologija solarne tehnologije koja sa 1300 panela ne može u kompletnosti napajati jednu Ikeeu koja nij ni proizvodni proces već prodajni.

New Report

Close