Inicijativa Vlade i Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja u skladu je s Lidlovom planiranom politikom snižavanja cijena koja je započela već 4. rujna, priopćio je u srijedu taj trgovački lanac.
U tom lancu kažu da podržavaju inicijativu te da je Lidl “i prije Vladinog poziva na sastanak samoinicijativno krenuo sa snižavanjem cijena”.
Kažu da je 4. rujna započela “posebna akcija u Lidlovim trgovinama” unutar koje će svaki tjedan određeni proizvodi biti sniženi 50 posto.
Dodaju da je od 11. rujna u Lidlu trajno do 33 posto snižen dio proizvoda iz redovne ponude.
“Svaki tjedan Lidl će trajno snižavati cijene iz različitih kategorija proizvoda, kao što su osnovne živežne namirnice i druge”, kaže se u priopćenju.
Naglašava se da Lidlova marža nije rasla u odnosu na prošlu godinu, što je vidljivo iz javno dostupnih financijskih izvještaja te da uz to Lidl “neprestano ulaže u akcijske ponude”, kojima je tjedno zahvaćeno i do 300 proizvoda iz Lidlovog asortimana.
Od prvih pojava poremećaja na globalnim tržištima, Lidl Hrvatska ulaže iznimne napore kako bi amortizirao učinke poskupljenja na svoje krajnje kupce, tvrde u tom trgovačkom lancu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu