Ponajveća pakistanska banka Allied Bank u svoje je poslovanje uvrstila WhatsApp komunikaciju s korisnicima, a u implementaciji i njenom što kvalitetnijem radu pomoći će hrvatski Infobip.
Kroz suradnju će se Infobip dodatno pozicionirati kao jedan od globalnih lidera, a Allied Bank će dobiti odlično rješenje po pitanju cloud komunikacije, dostupnosti i zadovoljstva brojnih korisnika, tvrde u kompanijama, piše ICT Business.
Konkretnije, pakistanska banka želi ojačati digitalnu prisutnost i ponudu za korisnike univerzalnih bankovnih usluga na način koji bi dosegnuo njihova očekivanja. Naravno, da bi se tako nešto postiglo, potrebno je da te usluge i digitalna prisutnost budu u skladu s onime što se danas traži i očekuje u smislu povezanosti organizacije i njenih korisnika.
U ovom slučaju, tako nešto želi se postići kroz WhatsApp kanal, što znači da je potrebno omogućiti chatbota koji će biti na usluzi korisnicima u svakom smislu. Dakle, ako ih zanima stanje na računu, detalji određene transakcije, pogodnosti koje banka nudi i informacije o poslovnici ili bankomatu u njegovoj blizini, chatbot će morati biti na razini i potpuno točan, ali i brz. Uz to, sama interakcija mora biti jednostavna, kako bi korisnici odmah shvatili sve prednosti WhatsApp komunikacije s Allied Bank.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu