“Hrvatska je start za širenje u regiji”

Autor: Ana Blašković , 19. listopad 2016. u 22:01
T. Bekavac, Pepco Croatia, Foto: Pixsell

Ulazak na hrvatsko tržište prirodan je korak u daljnjem razvoju brenda.

U travnju iduće godine svoja vrata kupcima u Hrvatskoj otvorit će prva od 50 planiranih trgovina poljskog lanca Pepeco. Iako ne želi reći o kojoj je veličini investicije riječ, operativni direktor Pepco Croatia Tomislav Bekavac Poslovnom dnevniku otkriva da je ulazak na domaće tržište startna pozicija za daljnje širenje u regiji.

“Ulazak na hrvatsko tržište prirodan je korak u daljnjem razvijanju brenda s obzirom da smo prisutni u pet država središnje Europe, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj. Hrvatsko tržište otvara široku perspektivu i potencijal s obzirom na solidan ekonomski rast. Također, smatramo da je to ujedno i dobra startna pozicija za širenje na ostale države regije”, kaže Bekavac koji je ranije, među ostalim, radio u Kauflandu, Lidlu i Billi.

U prve tri Pepco planira otvoriti oko 50 trgovina u gradovima s više od 10.000 stanovnika te zaposliti oko 400 radnika. “Fokus je trenutno usmjeren na otvaranja prvih 20 trgovina koje će se otvoriti tijekom prve godine poslovanja u Hrvatskoja, lokacije ćemo objaviti krajem 2016.”, kaže Bekavac.

Pepco je europski maloprodajni lanac koji je 2004. počeo s radom u Poljskoj, a danas u oko 1000 trgovina u Europi nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za dom. Pepco je brend u vlasništvu južnoafričkog investicijskog holdinga Pepkor koji je prošle godine postao dio Steinhoff Internationala. Pod čijim kišobranom tog holdinga, koji kotira na burzi u Frankfurtu, posluju u Hrvatskoj već poznati brendovi Kika i Emmezeta. Grupacija zapošljava više od 90.000 radnika u 44 zemlje, a u godini koja je završila krajem lipnja 2016. ostvarila je 13,1 milijardu eura prihoda, trećinu više nego u prethodnom razdoblju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close