Hrvati uhodavaju novu tvornicu Lusha

Autor: Marta Duić , 04. rujan 2016. u 22:01
Toni i Slavica Ćaleta koja je još 1996. u Hrvatsku dovela brend Lush, Foto: J. Galoić / Pixsell

Britanci u Düsseldorf pozvali 12 eksperata s višegodišnjim iskustvom rada u Hrvatskoj

Nakon što je u srijedu britanski proizvođač kozmetike i trgovac Lush objavio da su odlučili preseliti europske zaposlenike iz Velike Britanije u Njemačku i povećati proizvodnju u njemačkoj tvornici nakon britanske referendumske odluke o izlasku iz Europske unije, Toni Ćaleta iz Lusha Hrvatska pojasnio nam je kakvu je ulogu u tome imala hrvatska manufaktura te slavne kozmetičke kompanije:

“U Njemačku je u posljednja dva mjeseca kao podrška otvaranju njemačke manufakture otišlo 12 voditelja odjela. Osobe s višegodišnjim iskustvom rada u Hrvatskoj manufakturi pozvala je Mo Constantine, direktorica Lush manufakture na globalnoj razini, da osposobe potencijale koji će u dijelu Europe doskočiti rastu maloprodaje prosječnih 30 posto”.

 

Lush Hrvatska

dogovorio je i proizvodnju dijela opreme za novu tvornicu u našoj zemlji, u vrijednosti oko pola milijuna kuna

Kako kaže Ćaleta, na otvaranju manufakture u Düsseldorfu radi se posljednje dvije godine, tijekom kojih je Lush Hrvatska, osim organizacijske podrške, dogovorio u Hrvatskoj i proizvodnju dijela opreme za tvornicu u Düsseldorfu, kotlove za kuhanje i sam kuhinjski namještaj u vrijednosti oko pola milijuna kuna.

“U poslovnoj kulturi robne marke potiče se razmjena, odnosno rad djelatnika da stječu iskustva na drugim tržištima, bilo u maloprodaji ili proizvodnji, a u ovom slučaju zajedničko britanskim i hrvatskim stručnjacima ostvarivanje je poslovnog cilja, pratiti rast tržišta u Europi”, kaže Ćaleta. Hrvatska manufaktura tržišno je orijentirana na Europu te trenutačno opskrbljuje maloprodajna tržišta Austrije, Mađarske, Italije, Češke, Bugarske, Slovenije i Hrvatske te maloprodaju regije BiH i Makedoniju.

“Otvaranjem proizvodnje u Düsseldorfu bogatiji smo za još jedno iskustvo i nagrađeni novim tržištima. U kolovoza smo zaprimili i prve narudžbe s tržišta Portugala i Španjolske, a kako bismo zadovoljili velike apetite njihovih kupaca, svakako ćemo morati zaposliti i osposobiti više ljudi”, pohvalio se Ćaleta. Za kraj nam je otkrio kako za fanove povodom obilježavanja 20. godišnjice Lusha Hrvatska pripremaju iznenađenje. Naime, 27. rujna će Lush fanovi imati priliku posjetiti hrvatsku maufakturu i sami izraditi proizvode iste kvalitete kakva se proizvodi u svakoj od sedam manufaktura u svijetu za 958 Lush 
trgovina.

Komentirajte prvi

New Report

Close