Svi prodajni centri Telemacha Hrvatska preuređeni su u novo ruho i vizualni identitet u roku od samo deset dana te su korisnicima ponovno bili dostupni u rekordnom roku. Pothvat potpunog preuređenja svih 36 prodajnih centara diljem Hrvatske trajao je tako samo 60 dana, od početka siječnja do početka ožujka ove godine, i bez dana kašnjenja u odnosu na zacrtani vremenski plan. Voditelji preuređenja u Telemachu Hrvatska sa stručnim partnerima time su potvrdili vještine poslovnog planiranja projekata i iznimnu učinkovitost u provedbi.
Novi izgled i identitet prodajnih centara Telemacha Hrvatska objedinjuje vrhunsku tehnologiju i moderan dizajn, a početak je investicijskog zamaha u toj kompaniji, nakon što je postala dio United Grupe. Novi koncept prodajnih centara odražava posvećenost Telemacha Hrvatska tomu da korisnicima pruži najbolje moguće iskustvo te jasno poručuje da kompanija postavlja trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda. Cjelokupan novi brend i vizualni identitet Telemacha Hrvatska bit će predstavljeni tijekom prve polovice ove godine, naglasio je Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska i ujedno glavni voditelj projekta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu