Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je svoju drugu trgovinu u Slavonskom Brodu.
Lidlova prodajna mreža tako sada broji 93 trgovine u Hrvatskoj, a novi Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 132), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, veću pekaru te atraktivan izgled.
Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu