Francuski reprezentativac Antoine Griezmann jučer je nastupio u Maksimiru u novim Puma kopačkama, a inspiracija za sportsku opremu je bila naša tvrtka Rimac Automobili.
– Mate Rimac i Rimac automobili nisu sudjelovali u dizajnu i kreiranju ‘Ultra SL kopačke’, koju je premijerno u srijedu na Maksimiru nosio Antoine Griezmann, kako su to prenijeli mediji. Kompletan posao Puma je napravila sama, oni su u našoj tvrtki samo pronašli ‘inspiraciju’, njihov je dizajn, njihova je cijela ‘filozofija’. Iz Pume su nas kontaktirali kako to i treba biti, nisu od nas ‘posudili’ tehnologiju ili bilo što drugo. Što se naše tvrtke tiče, mi od toga ne želimo raditi neku pompu i napuhavati veliku priču – prenijela je Marta Longin, “head of Marketing and Communications” u Rimac automobilima.
Riječ je, očito je, o “PR-u” Pume i o marketinškoj “simbiozi” dviju velikih tvrtki.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu