Flixbus u predsezoni ima 20 posto više putnika nego u rekordnoj 2019. godini

Autor: Darko Bičak , 19. lipanj 2022. u 07:00
Flixbusov autobus emitira 23 g CO2 po km po osobi, što je 6 puta manje od putovanja automobilom/I. Čagalj/PIXSELL

Jaki međunarodni autobusni prijevoznik obilježio šest godina djelovanja u Hrvatskoj, rezultati su odlični.

Jedan od najvećih međunarodnih autobusnih prijevoznika FlixBus obilježio je šestu obljetnicu djelovanja u Hrvatskoj. Naime, 16. lipnja 2016. FlixBus je krenuo s prvim autobusnim linijama iz četiri najveća hrvatska grada – Zagreba, Splita, Osijeka i Rijeke.

Vrlo brzo, zahvaljujući i hrvatskim autobusnim prijevoznicima, mreža autobusnih linija razgranala se kroz cijelu Hrvatsku povezujući tako i manje i veće destinacije međusobno te s ostatkom Europe.

Kako je Hrvatska zadnjih godina postala jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, FlixBusovi putnici u našoj zemlji nisu samo stanovnici Hrvatske, već i mnogobrojni turisti koji pristižu iz svih krajeva svijeta.

FlixBusovim ulaskom u Hrvatsku, autobusna je industrija doživjela preobrazbu i tehnološku modernizaciju, prilagodila se potrebama modernog putnika te ponudila visoku razinu usluge tijekom putovanja.

Jednostavno do karte
Zahvaljujući visokoj kvaliteti usluge, koja je u početku bila sličnija onoj u zrakoplovnoj industriji nego autobusnoj – jednostavnom načinu kupovanja karata, dostupnosti mnogobrojnih destinacija diljem Europe, te omjeru usluge i cijene karata – vožnja autobusima prepoznata je danas ne samo kao alternativa osobnim vozilima ili zrakoplovima, već za mnoge i kao prvi izbor prilikom putovanja.

Stalan rast cijena goriva dodatni je poticaj putnicima da se odluče upravo za vožnju autobusima što je cjenovno isplativije, ali i ekološki prihvatljivije. Kako navode iz same tvrtke, tipičan Flixbus autobus emitira 23 g CO2 po km po osobi, što je šest puta manje od putovanja automobilom i gotovo devet puta manje od putovanja zrakoplovom.

“Inovativnim poslovnim modelom koji je tijekom pandemijskih godina pokazao svoju fleksibilnost i prilagodljivost postojećem stanju na tržištu, odnosno praćenjem potrebe putnika za kretanjem, očuvanjem postojeće mreže linija te nadogradnjom istih, FlixBus građanima i dalje pruža mogućnost nesmetanog kretanja.

Povezivanje sa željeznicom
Da su putnici vjerni zelenim autobusima te željni putovanja, ukazuje rast s početka predsezone od 20% više putnika u odnosu na rekordnu 2019.”, ističu iz FlixBusa CEE South kojem je na čelu Ante Grbeša.

Iako je nastao kao autobusna platforma, FlixBus od nastanka inzistira na intermodalnom prijevozu, prije svega povezivanju autobusa i željeznice, a što u Hrvatskoj još nije zaživjelo.

No, zato je ove godine zaživjela suradnja FlixBusa i taksi Cammea što mnogim putnicima pojednostavljuje i pojeftinjuje cjelokupno putovanje od kuće do same destinacije.

Komentirajte prvi

New Report

Close