Evo što je imalo negativan utjecaj na poslovanje Mercatora

Autor: Poslovni.hr , 15. svibanj 2013. u 09:01
Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Negativan poslovni rezultat u prvom tromjesečju ove godine planiran je za navedeno razdoblje, kažu u Mercatoru.

Negativan rast BDP-a, nastavak nepovoljnih gospodarskih uvjeta i negativnih trendova potrošnje te otežani izvori financiranja imali su u prvom tromjesečju negativni utjecaj na poslovanje grupe Mercator, stoji u priopćenju tog slovenskog trgovačkog lanca. Grupa je prvo tromjesečje 2013. zaključila s negativnim poslovnim rezultatom u iznosu od -8.634 tisuća eura. Operativni gubitak planiran za navedeno razdoblje iznosio je -7.729 tisuća eura, a manji je nego u istom razdoblju prošle godine kada je iznosio -9. 098 tisuća eura.

"Nakon godina pada tržišnog udjela, odlučnim operativnim mjerama smo ga stabilizirali i na nekim tržištima povećali. Uspješno nastavljamo stabilizaciju poslovanja kroz racionalizaciju troškova i fokusiranje na osnovnu djelatnost na strateškim tržištima u regiji, kao i niz mjera za poboljšanje poslovanja kroz jačanje naših konkurentskih prednosti. Tako smo u prvom kvartalu ove godine premašili vrijednost planirane troškovne racionalizacije. Također, strateške mjere koje su bile planirane uvrštene su u dugoročan strateški plan te se odvijaju u skladu s rasporedom. Negativan poslovni rezultat u prvom tromjesečju ove godine planiran je za navedeno razdoblje. Svjesni smo da se zbog nepovoljnog makroekonomskog stanja i složenosti procesa restrukturiranja pozitivni učinci mjera ne mogu ostvariti u kratkom roku. Daljnjim mjerama nastaviti ćemo proces restrukturiranja, a istovremeno pripremiti nove aktivnosti kao odgovor na zaoštrene ekonomske uvjete i stoga vjerujem da će se rezultati naših napora vidjeti do kraja godine ", rekao je Toni Balažič, predsjednik Uprave Mercator Grupe. Tvrtka među ostalim ističe kako će nastaviti s procesom troškovne racionalizacije u svim segmentima i strateškog restrukturiranja.

Mercator-H se pak u prvom kvartalu fokusirao na ulaganja u niže cijene za građane te je u prvom tromjesečju uložio 16,6 milijuna kuna u zadržavanje cijena usprkos povećanju PDV-a, povoljnije kupovine i posebne pogodnosti za korisnike PIKA kartica, ističe se u priopćenju. U prvom kvartalu Mercator-H proveo je reorganizaciju društva te pripajanje društava Intersport, Modiana i Tehnika.

"U periodu Q1 brend Mercator zadržava stabilna kretanja, te su u brendu Getro pokrenute brojne aktivnosti za stabilizaciju poslovanja čiji će efekti biti veći u travnju i svibnju. Pokazatelji prvog kvartala upućuju na poboljšanja: u tijeku je transformacija Getro trgovina u Getro trgovačke centre pri čemu se optimiziraju prodajne površine i uvode zakupci poput JYSKA te se povećala produktivnost prodajnih površina Mercatora za 11%, a Getroa za 25%. Ulaganja u cijene donose i prve rezultate; samo kampanja Garancija najnižih cijena svježeg mesa u gradu u trgovinama Getroa rezultirala je rastom prometa svježeg mesa indeksa 206 u odnosu na isti period 2012. Kontinuiranim ulaganjima u širenje ponude i niske cijene želimo jačati percepciju Getroa kao najpovoljnije destinacije za kupnju.", izjavio je Samo Gorjup, predsjednik Uprave Mercatora-H.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Nesposobno vodstvo vodi tvrtku u propast. Ovo sa mesom je trik, dođite pogledati pakirano faširano meso u Mercator na Zagrebačkoj aveniji.

New Report

Close