Novac iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. neće dobiti Rimac Automobili, kako se na nekim mjestima u javnom prostoru tvrdilo, nego jedna druga kompanija u čijoj vlasničkoj strukturi jesu Mate Rimac i Rimac Automobili, a također se u kontekstu poduzetnika iz Svete Nedelje o njoj već i ranije govorilo.
Riječ je o tvrtki Project 3 Mobility koja je zapravo tvrtka nositelj projekta robotaksija o kojima je Rimac i govorio nakon zaključenja posla vezanog za Bugatti s Porscheom. Iz Rimac Automobila uputili su Večernji list na ranije izjave u kojima se navodilo kako je plan da do kraja 2024. godine Zagreb među prvima u svijetu dobije robotizirane taksije.
Detalje o svemu moramo pričekati do sljedeće godine, no sasvim je točno da Rimac Automobili neće proizvoditi takva vozila, nego će se ona, kao i ekosustav unutar kojega će ona funkcionirati, praviti pod okriljem te nove tvrtke gdje je partner i Microsoft. Proizvodili bi se, dakle, u Hrvatskoj s planom da se vozila i sustav izvoze.
Pogled na javno dostupne podatke o tvrtki otkriva dosta toga. Primjerice, uz Rimca i Rimac Automobile, kao osnivači i članovi društva navode se i dizajner njihovih automobila Adriano Mudri te strateg Marko Pejković. Ali, tu su i Kia te Infinum. Također, vrlo je zanimljiv i podatak prema kojem je ‘u prosincu 2019. godine KIA Motors Corporation investirao iznos od 22,317.501 kuna u Društvo Project 3 Mobility d.o.o.’. Što se tiče Infinuma, naše odlične softverske tvrtke koja je nedavno osnovala zajedničku tvrtku s Porscheom, Porsche Croatia d.o.o., čemu je vrata otvorio Mate Rimac, rekli su kako mogu potvrditi da su “dio Project 3 Mobility i to kao investitori i suradnici”.
“Vjerujemo u taj projekt i sve ljude koji stoje iza njega; ne bismo uložili svoje vrijeme i novac da nije tako. Nažalost, ne možemo otkriti detalje o tome što konkretno radimo”, naveli su.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kako to mislite ukomponitat uz ovakvu prometnu infrastrukturu?
Uključite se u raspravu