To je najveća gerilska kampanja koju je Einhell Germany AG ikada proveo u gotovo 60 godina povijesti tvrtke: posebno razvijena animacija projici-rana je na pročelja zgrada na 3 različita kontinenta – u Barceloni, Londonu, Melbournu i Montrealu – u isto vrijeme. Razlog? Novo partnerstvo između Einhell Germany AG i Mer-cedes-AMG PETRONAS F1 Team. Prije početka sezone Formule 1 u Bahreinu 5. ožujka, inovativni proizvođač DIY i vrtnog alata iz Njemačke postao je svjetski poznat kao “Služ-beni stručnjak za alate” Mercedes Teama. Gerilska akcija cilj naglasiti svoju potporu trkaćem timu, dok u isto vrijeme potakne obožavatelje da željno očekuju ono što izgleda kao obećavajuća uzbudljiva i uspješna sezona.
Globalna marketinška kampanja s Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team
“Partnerstvo spaja dva brenda koji predstavljaju tehnološku stručnost. Naš uspjeh proizlazi posebno iz našeg timskog duha, naše dinamike i jasnog, odvažnog cilja na umu. Zbog toga je partnerstvo s Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team za nas sljedeći strateški korak prema našem cilju da postanemo međunarodni tržišni i tehnološki lider u baterijskim ala-tima za dom i vrt,” objašnjava Andreas Kroiss, izvršni direktor Einhell Germany AG .
Kako bi obilježio prvu utrku u sezoni partnerstva, Einhell je ostavio pravi utisak svojom gerilskom akcijom, u kojoj je animacija u trajanju od nekoliko minuta emitirana na zgrade u onome što je poznato kao projekcijsko mapiranje. Ono što je bilo jedinstveno u vezi s tim je to što se kampanja provodila istovremeno na tri kontinenta, uključujući četiri grada. Što se tiče sadržaja, uspostavlja poveznicu na početku sezone između Einhella, Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team i 23 trkaće staze sezone utrka Formule 1 u 2023. Videozapis se prilagođava određenoj zgradi koja se koristi kao pozadina, a specijalizirana tehnologija projektora omogućuje izuzetno brzu prilagodbu kako bi se video mogao pokrenuti. Einhell Power X-Change alati također su pomogli da se osigura savršena isporuka kampanje.
Richard Sanders, glavni komercijalni direktor Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team: “Vrlo sam impresioniran time koliko kreativno se Einhell uključuje u ovo partnerstvo. Kampanja naglašava njihove ambicije i profesionalizam, i mentalitet postavljanja izazovnih ciljeva sa-vršeno nam odgovara.”
Baterije u pohodu
Kao vodeći proizvođač najsuvremenijih alata i vrtne opreme, Einhell Germany AG može se osvrnuti na godine gotovo neusporedivog uspjeha. Stručnjak za bežične uređaje odu-ševljava DIY kupce diljem svijeta svojom inovativnom baterijskom platformom Power X-Change. Uz više od 40 podružnica, Einhell Germany AG postao je globalni igrač s aktivnom prisutnošću u više od 90 zemalja. Power X-Change platforma je simbol Einhellova uspjeha i pozicionira tvrtku kao vodeći brend u sektoru bežičnih alata. Einhell je bila prva tvrtka koja je razvila, s Power X-Change-om, sveobuhvatnu i jasno strukturiranu baterijsku platformu koja se neprestano širi.
Marketing kao pokretač uspjeha
Partnerstvo s nogometnim klubom FC Bayern München kao “Službenim stručnjakom za dom i vrt”, koje postoji od 2021., svakako je bilo jedan od ključnih čimbenika uspjeha tvrtke, s Oliverom Kahnom, izvršnim direktorom FC Bayern Münchena, koji je brend ambasador za Einhell. “ Naše partnerstvo s FC Bayernom i Oliverom Kahnom kao ambasadorom brenda već daje značajne rezultate u razvoju našeg brenda. Sada punim gasom ulazimo u Formulu 1. Naš ulazak u samu elitu sporta naglašava našu međunarodnu težnju da bu-demo vodeći dobavljač bežične tehnologije u sektoru DIY i vrtu. Imamo sjajne planove za budućnost i provodimo našu strategiju korak po korak, ” kaže izvršni direktor Andreas Kro-iss.
Bežična izvrsnost čak i u boksovima trkaćeg tima Formule 1
Power X-Change baterijska platforma iz Einhella sada pokriva preko 250 alata za dom i vrt. Kako sezona Formule 1 počinje u Bahreinu, Einhell alati također će se naći u bokso-vima trkaćeg tima. “ Tim je oduševljen asortimanom naših bežičnih alata i više nego zado-voljan snagom i izdržljivošću naših proizvoda, ” izvještava Andreas Kroiss.
Toto Wolff također smatra da je to uvjerljivo partnerstvo: “ Oduševljeni smo partnerstvom s Einhellom. Oni dosljedno postavljaju nove standarde u svojoj industriji stalnim razvojem svoje tehnologije. Korištenjem Einhell alata i opreme na baterije, koristimo prednosti naj-novije tehnologije za maksimalnu učinkovitost. ”
Sam Toto Wolff također će igrati ulogu ambasadora brenda u budućim komunikacijama Einhella, uključujući TV kampanju koja će se emitirati u internacionalno od svibnja 2023.
Kao vidljivi simbol partnerstva, Einhell logo će se nalaziti na trkaćem bolidu i odjeći vozača Mercedes tima od početka sezone Formule 1 u Bahreinu.