Pandemija je dovela do jačanje internetske trgovine, što je značajna promjena u odnosnu na dosadašnje trendove. Naime, većina kupaca koristila je Crni petak za osobno iskustvo kupovine: odlazak u trgovine, isprobavanje odjeće i osobno razgledavanje proizvoda prije kupnje. Ove godine neće biti tako. Internetska trgovina bit će u fokusu.
Donedavno se očekivalo da bi pandemija mogla obuzdati potrošnju. Međutim, čini se da su se kupci u zdravstvenoj krizi zaželjeli šopinga te jedva čekaju Crni petak i povoljne cijene kako bi si priuštili stvari koje nisu mogli kupiti u prethodnom dijelu godine, piše Točka na i.
Nije iznenađenje da je istraživanje pokazalo kako je elektronika najpopularnija kategorija među potrošačima na Crni petak. Prethodnih godina trgovci su davali velike popuste na elektroniku i kućanske uređaje. Takvi veliki popusti mogu se objasniti time što većina prodavača taj dan koristi kako bi se riješili starih modela pa popustima nastoje privući kupce koji nisu zainteresirani za najnovije modele.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu