Dok većina gospodarskih sektora zbog pandemije i izolacije stanovništva trpi velike gubitke u poslovanju, industrija seksualnih artikala bilježi pravu renesansu. Kako navodi Financial Times, nekim trgovinama u Njemačkoj prodaja je porasla i nekoliko puta. Primjerice, najveći njemački proizvođač kondoma Ritex ističe kako mu se prodaja u ožujku gotovo udvostručila na 12,7 milijuna komada. Kako bi zadovoljila golemu potražnju, kompanija sa sjedištem u Bielefeldu na sjeveroistoku Njemačke unatoč mjerama izolacije i dalje radi.
Robert Richter, direktor Ritexa, ističe kako se rast prodaje dijelom može objasniti paničnom kupnjom higijenskih potrepština tijekom prošlog mjeseca. Međutim, postoji i emocionalni razlog, dodaje Richter.
„U krizi, kada ste izolirani, tražite više emocionalne intimnosti s vašim partnerom, a seks je dio toga. I to može dovesti do veće potrošnje kondoma“, smatra Richter.
Berlinski sex shop Dildo King otkriva kako bilježi rast prodaje za 87 posto na godišnjoj razini otkada su u Njemačkoj objavljene restrikcije kretanja. Fetiš proizvodi bilježe rast od 94 posto, dok je prodaja određenih modela za masturbaciju eksplodirala i osam puta.
„Poslujemo iznimno dobro tijekom ove krize, ali ne skačem od sreće. Ljudi umiru i nitko ne može biti sretan“, kaže šef te trgovine Raiko Spörck. Dildo King sada ima problema s opskrbom jer dobavljači nisu računali na takvu potražnju, dodaje Spörck.
I Eis.de, jedan od vodećih njemačkih internetskih trgovaca seksualnim pomagalima, ističe da su se narudžbe udvostručile od uvođenja mjera karantene. Štoviše, 23. ožujka zabilježen je najveći prodajni volumen od osnutka kompanije. Eis.de bilježi porast prometa od 300 posto u Bavarskoj, dok je prodaja kostima bolničarki – vjerojatno inspirirana koronavirusom – uvećana nevjerojatnih 3000 posto. Prodaja jumbo pakiranja kondoma koje sadrže 100 komada veća je pet puta, tvrdi kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu