Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Deichmann najavljuje otvaranje novih poslovnica i radnih mjesta

Autor: Poslovni.hr
18. ožujak 2014. u 10:55
Podijeli članak —
Foto: Marijan Susenj/PIXSELL

Deichmann je u prošloj godinu u Hrvatskoj prodao čak 120.000 pari obuće više nego godinu prije, a ove godine planiraju otvoriti još tri nove poslovnice.

Deichmann trgovina obućom započela je 2014. godinu povećanjem prodaje od 8,8 %, na 256,7 milijuna kuna (2012.: 236 milijuna), priopćeno je iz tvrtke. U prodaji cipela također je došlo do porasta – u 2013. godini Deichmann je u Hrvatskoj prodao 120 tisuća pari više, što ukupni rezultat diže na oko 1,5 milijun pari prodanih cipela.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Vrlo smo zadovoljni što naši kupci kao i do sada imaju povjerenja u nas“, komentirao je rezultat direktor Deichmann, Boris Kopič. Šest godina nakon ulaska na tržište, Deichmann trgovina obućom od 2012. tržišni je lider u hrvatskoj maloprodaji cipela, piše u priopćenju.

Deichmann trgovina obućom započela je 2014. godinu povećanjem prodaje od 8,8 %, na 256,7 milijuna kuna (2012.: 236 milijuna), priopćeno je iz tvrtke. U prodaji cipela također je došlo do porasta – u 2013. godini Deichmann je u Hrvatskoj prodao 120 tisuća pari više, što ukupni rezultat diže na oko 1,5 milijun pari prodanih cipela.

„Vrlo smo zadovoljni što naši kupci kao i do sada imaju povjerenja u nas“, komentirao je rezultat direktor Deichmann, Boris Kopič. Šest godina nakon ulaska na tržište, Deichmann trgovina obućom od 2012. tržišni je lider u hrvatskoj maloprodaji cipela, piše u priopćenju.

Na kraju 2013. godine, poduzeće je imalo 33 poslovnice i zapošljavalo 234 ljudi, dok je 2012. godine imalo 28 poslovnica i zapošljavalo 205 ljudi. U tekućoj godini Deichmann planira otvoriti tri nove poslovnice, što znači i otvaranje 30 novih radnih mjesta, ističe se u priopćenju, bez dodatnih detalja.

Nova kampanja

U sezoni proljeće/ljeto  Deichmann SE započinje novu marketinšku strategiju. Kampanja stavlja trgovačku marku Deichmann u središte pozornosti te se provodi i u Hrvatskoj, kao i u svim zemljama koje pripadaju Deichmann grupi. 

"U našim oglašavanjima do sada smo imali, prije svega, različite ciljne skupine u vidu", kaže Matjaž Mrva, voditelj marketinga u trgovini obućom Deichmann. „Bilo je pitanje vremena kada ćemo započeti kampanju Deichmanna, koja Deichmann stavlja u središte pozornosti i koja je proizlazi iz naše trgovačke marke.“ Ova kampanja započinje TV reklamom, tiskanim oglasima i prospektima. Uz to ima i veliku internet video kampanju. Kampanja će pronaći svoje mjesto i u poslovnicama, u čijim su izlozima novi slogan i vizualna atraktivnost središnji elementi dizajna.

Najveći europski prodavač cipela

Deichmann trgovina obućom d.o.o. u Hrvatskoj dio je Deichmann grupe sa sjedištem u Essenu. Obiteljsko poduzeće je najveći europski prodavač cipela, a u 2013. Deichmann je proslavio 100. rođendan. Deichmann SE je zastupljen u 22 europske zemlje i SAD-u. U prošloj godini ukupni promet Deichmann grupe iznosio je 4,6 milijardi eura (4,0 milijardi eura neto). U 2012. bruto promet grupe iznosio je 4,5 milijardi eura – porastao je za 3,3%, pri konstantnoj valuti. Grupa je poslovala s 3.500 poslovnica diljem svijeta u 2013. (2012.: 3.325 poslovnica) i prodala je 167 milijuna pari obuće (2012.: 165 milijuna). S oko 35.000 zaposlenih, poduzeće zapošljava krajem 2013. oko 1.300 radnika više nego 2012. (oko 33 700). U 2014. planirano je otvorenje novih poslovnica u Rusiji.

Autor: Poslovni.hr
18. ožujak 2014. u 10:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close