Degordian slavi 15 godina na tržištu

Autor: Promo , 22. srpanj 2024. u 09:19
FOTO: Degordian

Prije 15 godina u stanu na Ribnjaku dvojica mladih poduzetnika, bez iskustva, bez poznanstava i bez znanja o marketingu (dapače, developeri po struci), pokrenuli iSTUDIO, prvu social media agenciju na ovim prostorima. Da, nisu imali sve to, ali imali su nos za “next big thing” i ambiciju da stvore nešto za što će, kad se za 15 godina osvrnu, moći reći – uspjeli smo.

Evo nas, 15 godina kasnije, da se osvrnemo na taj ljetni dan kad je sve počelo, na to gdje je danas, i sve između što se dogodilo – jer Degordian slavi svoj 15. rođendan!

Kako je izgledao sam početak Degordiana?

Kao i svaka poznata uspješna priča – “iz garaže”, ili u ovom slučaju, iz dnevnog boravka Daniela Ackermanna.

“Krenuli smo raditi iz moje dnevne sobe – ne samo da nismo imali pravi ured, već nismo imali ni prave stolove, a pogotovo nismo imali znanja i kontakata. Ono što jesmo imali su ogromna želja, energija i vizija da napravimo nešto što će ostaviti trag. Naravno, željeli smo imati firmu koja će dobro poslovati, ali jednako tako jako željeli smo imati firmu koja će biti zaista dobro mjesto za rad, gdje će zaposlenici voljeti doći na posao i gdje će se ljudi osjećati ugodno.” – kaže Daniel.

Budući da su bili prva agencija specijalizirana za društvene mreže, klijenti su vrlo brzo “navalili” te je iSTUDIO uskoro imao portfolio koji je obuhvaćao najpoznatije tvrtke na hrvatskom tržištu, ali i šire.

Zašto se iSTUDIO rebrandirao?

Rebranding iSTUDIJA dogodio se gotovo pet godina nakon što su osnovali tvrtku, i to u Degordian koji poznajemo danas.

“Razlog je poprilično jednostavan – za početak, povezivali su nas s Appleom i njihovim proizvodima, ali uz to, nismo bili jedini iSTUDIO – u Mađarskoj je čak postojala jedna digitalna agencija s tim imenom”, kaže kroz smijeh Daniel. Nakon pet godina, broj zaposlenika je narastao na gotovo 100 , i to više nije bila “firma iz garaže”, već ozbiljna agencija kojoj je trebao branding koji će je pratiti. Tako je nastao Degordian.” kaže Daniel.

Kada je krenula vaša ekspanzija na internacionalna tržišta?

Prvi ured van Hrvatske Degordian je otvorio nakon otprilike tri godine, u siječnju 2012. u Mostaru, a iste godine u travnju otvoren je i beogradski ured. “Dugo smo priželjkivali, a onda 2020. i ostvarili veliku želju da Degordian otvori ured u New Yorku.”

Gdje je Degordian danas?

Danas je Degordian zbilja daleko od social media agencije iz dnevnog boravka – danas je to internacionalna grupa specijaliziranih agencija sa zajedničkim ciljem da podignu poslovanje svojih klijenata na viši nivo.

“Prije dvije godine donijeli smo veliku stratešku odluku da prilagodimo svoje pozicioniranje na tržištu u skladu s onime u što smo se razvili te smo omogućili svakom našem unitu da dobije svoj branding. Cilj ovog poteza bio je da svaki unit može ostvariti jače pozicioniranje u svojoj specijalizaciji i jače prenijeti poruku o svojoj stručnosti i niši, a istovremeno da kao Degordian umbrella zadržimo svoju snagu koja leži u full serviceu kroz tri vertikale: marketing, IT i HR, koje smo u ovih 15 godina razvili.

Bio je to pomalo riskantan potez, jer za Degordian se zna, a svaki podbrand nova je agencija, no vjerujemo da smo ipak pametno postupili. Dosad smo lansirali tri naše specijalizirane agencije: Builtt – development agenciju, Enstring – HR-first agenciju te nedavno i Boiler – 360 kreativnu agenciju. Svaki put kad jedan unit razdvojimo u specijalizirani podbrand, reakcije sa svih strana budu i super pozitivne, a broj upita za suradnju naglo poraste, što nam pokazuje da smo dobro pročitali tržište i donijeli pametan poslovni potez.” – iskreno priča Daniel.

Što je plan dalje?

Daniel misli da Degordian ide u jako dobrom smjeru. “Prošle godine smo rasli 37%, ove godine ćemo ponovno lijepo rasti tako da očito, smjer koji smo postavili odlično je prepoznat na tržištu. Želimo tako i nastaviti, završiti proces spin-offanja unita u specijalizirane agencije, no s vremenom i otvarati nove specijalizirane agencije ondje gdje se uvjerimo da možemo osigurati top kvalitetu, a ima smisla za setup koji nudimo. Želimo nastaviti rasti internacionalno, prošle godine nam je prihod van Adriatic regije rastao najviše dosad – čak 250%. No najviše od svega, želimo nastaviti inzistirati na najboljem timu, kulturi i radnom mjestu te nastaviti biti najbolji poslodavac.”

Na što si najponosniji u ovih 15 godina?

“Ponosan sam na to što su iz Degordiana izrasle još tri velike i uspješne priče – Determ, Bornfight i Luppa, na sve nagrade koje smo osvojili, na sve urede koje smo otvorili, na proizvode koje smo lansirali, tvrtke i ljude koje smo akvizirali, ali najponosniji sam na sve ljude koji su radili u Degordianu. Mnogi su došli kao studenti, a danas su voditelji ili vrhunski eksperti prepoznati u regiji. Neki su u Degordianu već preko 10 godina! Ponosan sam na svakoga tko je bio dijelom naše priče, izrastao u velike stručnjake i putem ostavio svoj trag i utjecao na to da Degordian danas bude tu gdje je.”

15 godina kasnije, jesu li tvoja dva cilja s početka priče zadovoljena?

“Apsolutno. Prvi je cilj bio napraviti nešto što će ostaviti trag i vjerujem da smo to napravili i radimo i dalje – pomažemo klijentima u njihovom poslovanju te tresemo industriju disruptivnim poslovnim odlukama. Drugi nam je cilj bio stvoriti ugodno radno mjesto, to se trudimo postići kontinuiranim ispitivanjem zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika, akcijskim planovima s ciljem poboljšanja i velikim naglaskom na transparentnu i dvosmjenu komunikaciju kroz interne inicijative. Osvojili smo mnoge nagrade koje potvrđuju da smo dobar poslodavac, ali najveća potvrda ipak su ocjene zadovoljstva zaposlenika koje su kontinuirano iznad prosjeka tržišta i industrije.”

Međutim, Daniel zaključuje: “Ja osjećam da smo tek na pola puta i da imamo još puno toga za napraviti!”

Komentirajte prvi

New Report

Close