Kada ste u potrazi za novim poslom, mnogo informacija može se prikupiti već od samog poslodavca: opis posla, oprema za rad, radni prostor, benefiti… no, ono što je često presudno u donošenju odluke – kako su zaposleni zaista zadovoljni – što je gotovo nemoguće saznati prije nego i sami krenemo raditi u toj tvrtki; osim ako nemamo nekoga “iznutra” ili smo proaktivni i javimo se zaposlenicima preko LinkedIna u nadi da će nam dati neki vrijedni inside info.
Degordian je to 2022. godine odlučio promijeniti i za sve zainteresiranime za rad kod njih transparentno objavio rezultate zadovoljstva i angažiranosti svojih zaposlenika na svojoj web stranici. Ona je uvijek dostupna te sve kandidate, u svakom oglasu za posao, pozivaju da je posjete i prouče podatke.
Zašto? Jer kao što svaki poslodavac traži osobu koja je perfect fit za poziciju i tvrtku, tako i svaka osoba traži poslodavca koji će biti perfect fit za nju – ne samo kada su u pitanju plaća i opis posla, već i onaj manje vidiljivi dio rada u svakoj tvrtki, kao što su zadovoljstvo upravom, komunikacija među odjelima, prilike za učenje i razvoj, angažiranost, work-life balance, lojalnost… Cilj je da potencijalni kandidat od prvog kontakta s tvrtkom zna vidi li sebe tu, a ne tek onda kad bude prekasno i dragocjeno vrijeme već je uloženo u komunikaciju, selekcijski proces, ili čak uspostavljanje radnog odnosa.
I zato na satisfaction.degordian.com odsad možete vidjeti rezultate zadovoljstva zaposlenika u Degordianu u 2023. godini. Rezultati su grupni i odnose se na zaposlene u svim državama u kojima Degordian ima urede, kao i na sve podbrandove.
U odnosu na 2022. godinu zadovoljstvo u Degordianu poraslo je s 3.62 na 3.76. Najbolje ocijenjene dimenzije u 2022., kolaboracija i leadership, također su najbolje ocijenjene u 2023., iako je dimenzija kolaboracije ove godine dobila nešto nižu ocjenu. Najniže ocijenjene dimenzije u 2023. godini su inovacije i promjene te work-life balance.. Prošle godine work-life balance također je bio najniže ocijenjen ocjenom 2.55, no ove se godine vidi značajan rast budući da je ocijenjen ocjenom 2.95 na skali od 0 do 5.
Osim toga, zamjetan rast mjeri dimenzija lojalnosti, a metrike koje mjere angažiranost zaposlenika detektirale su porast broja angažiranih zaposlenika, odnosno promotera i istovremeni pad broja demotiviranih zaposlenika.
Ovi su rezultati prikupljeni kroz Deep Dive, upitnik za istraživanje i zadovoljstvo zaposlenika Degordianove sestrinske tvrtke Luppa. Luppa, naime, ima i besplatnu inačicu istog upitnika – Personal Luppa, koji svakoj zaposlenoj osobi omogućava da dobije detaljan uvid i presjek vlastitog zadovoljstva i angažiranosti na trenutnom radnom mjestu. Ti podaci zatim omogućavaju Luppi da radi velike analize zadovoljstva po tržištima i industriji.
To je dobra vijest za svakoga tko je u potrazi za novim poslom jer podaci o zadovoljstvu unutar tvrtke sami za sebe nisu dovoljni. Zato na web stranici Degordiana možete pronaći usporedbu zadovoljstva Degordianovih zaposlenika s rezultatima zadovoljstva zaposlenih osoba u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini, kao i usporedbu s marketing i IT industrijom. A dobra vijest za Degordian je ta što su njegovi zaposlenici zadovoljniji od prosjeka industrija i od prosjeka tržišta.
Ako vas zanima detaljna analiza zadovoljstva u Degordianu, tu je i blog post s više informacija, interpretacijom i usporedbom u odnosu na 2022.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu