Croatijin LAQO slavi drugi rođendan i prvo mjesto na digitalnom osigurateljnom tržištu, predstavili i još jednu inovaciju

Autor: Poslovni.hr , 06. listopad 2022. u 13:12
Foto: LAQO

Drugu godišnjicu ulaska na tržište LAQO obilježava još jednom inovacijom unutar aplikacije i programa LaqoPrevent: svi korisnici moći će pratiti emisije CO2 svojeg vozila i načina vožnje.

U samo dvije godine od lansiranja, LAQO po zarađenoj premiji zauzima vodeće mjesto na digitalnom osigurateljnom tržištu u Hrvatskoj. Web stranice mu je posjetilo 2,8 milijuna korisnika, više od 630.000 puta pokrenut je izračun cijene osiguranja, a 70 posto korisnika ima LAQO aplikaciju. Od lansiranja do danas, 75 posto prijavljenih šteta riješeno je potpuno digitalno, dok je najbrže obrađena i isplaćena šteta riješena u svega 17 sati. Sjajne rezultate LAQO ostvaruje i u programu prevencije LaqoPrevent koji klijente potiče na sigurniju vožnju te im je podijeljeno više od 1.500 nagrada.

Drugu godišnjicu ulaska na tržište LAQO obilježava još jednom inovacijom unutar aplikacije i programa LaqoPrevent: svi korisnici moći će pratiti emisije CO2 svojeg vozila i načina vožnje. Korisnici mogu pratiti emisiju CO2 za svaku vožnju, te će imati uvid i u trendove u prethodnih godinu dana. Do kraja listopada bit će dostupna nova verzija LAQO aplikacije koja će sadržavati i novu funkcionalnost.

Ekonomičnijom vožnjom moguće je smanjiti svoj ugljični otisak i na taj način pozitivno utjecati na nepovoljne statistike koje pokazuju da prosječno osobno vozilo u Hrvatskoj godišnje emitira oko 3 tone CO2. Prema izvješću Europske agencije za okoliš upravo je sektor prometa odgovoran za četvrtinu ukupnih emisija CO2 u Europskoj uniji, a 71,7 posto odlazi na cestovni promet. Prosječna stopa popunjenosti je 1,6 ljudi po automobilu u Europi pa dijeljenje automobila i ekonomičnija vožnja direktno mogu utjecati na smanjenje CO2.

“U samo dvije godine LAQO ostvaruje najveću digitalnu osigurateljnu premiju te povećava sigurnost u prometu, a sada će doprinositi i očuvanju okoliša. Za nas je digitalno ujedno i održivo, i znamo da u tim vrijednostima dijelimo stavove mnogih naših korisnika koji imaju razvijenu svijest o svom ugljičnom otisku i žele ga smanjiti promjenama svakodnevnih navika. Kad smo lansirali LAQO obećali smo da je to tek početak naše priče i zadovoljstvo nam je ovakvim inovacijama sa svrhom ispunjavati to naše obećanje”, ističe Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Korisnici LAQO aplikacije koji se uključe u LaqoPrevent program imaju na raspolaganju korisne savjete kako smanjiti emisiju CO2 te kako utjecati na smanjenje potrošnje goriva i troškova održavanja vozila. Za svaku svoju vožnju mogu vidjeti koliko je CO2 ispušteno, ali i koliko se CO2 može emitirati uz odgovorniju vožnju. Na temelju stila vožnje korisnik će dobiti konkretne preporuke vezane uz vožnju, ali i one vezane uz svakodnevne aktivnosti koje utječu na njihov cjelokupni ugljični otisak.

LAQO, prvi hrvatski 100 posto digitalni brend i tech inovacija Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, ovime nastavlja svoj put posvećen tehnološkim inovacijama zbog kojeg je dosad dobio niz nagrada i priznanja, među kojima je i ona za najbolje korisničko iskustvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close