Croatia Airlines uvela je novu uslugu praćenja statusa prtljage putem mobilne aplikacije, čime je omogućeno putnicima da u realnom vremenu provjere gdje se nalazi njihova prtljaga tijekom putovanja. Da bi koristili ovu uslugu, putnici trebaju otvoriti opciju „Status prtljage“ unutar aplikacije, unijeti broj prtljažnog taga, broj leta i datum putovanja. Nakon unosa tih podataka, putnici mogu dobiti informacije o statusu prtljage, od trenutka kada predaju prtljagu na check-in šalteru, pa sve do dolaska na konačno odredište.
Ova inovativna usluga predstavlja korak naprijed u pružanju većeg osjećaja sigurnosti i kontrole nad putničkim iskustvom, omogućujući jednostavnu provjeru statusa prtljage putem mobilnog telefona. Putnici tako mogu smanjiti zabrinutost zbog izgubljene ili krivo usmjerene prtljage jer im je u svakom trenutku dostupan status, što može pomoći i u bržem rješavanju eventualnih problema, piše Zamaaero.
Međutim, vrijedi napomenuti kako je trenutna usluga praćenja prtljage dostupna samo na letovima iz Zagreba, dok se pri povratku usluga može koristiti jedino iz zračne luke London Heathrow.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu