Coca-Cola je novi lider na ljestvici top 25 brendova u regiji

Autor: Poslovni.hr , 22. veljača 2017. u 15:21
Foto: Grgo Jelavić / Pixsell

Coca-Cola je zamijenila pozicije sa Milkom, prošlogodišnjim liderom, koja sada postaje drugi najjači igrač.

Coca-Cola je novi lider na VALICON ljestvici top 25 brendova u Adria regiji. Regionalni brendovi smanjuju zaostatak za globalnima.

Coca-Cola je zamijenila pozicije sa Milkom, prošlogodišnjim liderom, koja sada postaje drugi najjači igrač. Treće mjesto pripada Cedeviti, koja je preuzela prošlogodišnju poziciju od Vegete. Chipsy čips, Kiki bombon i Sprite bezalkoholno gazirano piće također su ušli među 25 top brendova.

Na hrvatskoj ljestvici VALICON TOP10 lokalnih brendova čak četiri brenda su zadržala iste pozicije kao i prethodne godine: Jana na uvjerljivoj vodećoj poziciji, Milka na šestoj, za njom Gavrilović, te Nivea na samom začelju.

Cedevita, Vegeta i Jamnica se drže na odličnoj trećoj, četvrtoj, odnosno petoj poziciji, dok je Domaćica uspješno ušla na TOP10 ljestvicu, na osmu poziciju, kao rezultat dosljednog rada posljednih par godina na širenju portfelja branda te co-brandinga unutar kompanije. Franck je deveti čime opravdava rad posljednjih godina na konzistentnosti brenda, inovacijama i širenju portfelja.
Novi regionalni lider Coca Cola bilježi najveći uspjeh skokom sa pete na drugu poziciju lokalne TOP10 ljestvice u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close