Ponajveća turistička agencija i turoperator u Hrvatskoj – Uniline iz Pule, koji je 2015. imala prihode od 319,5 milijuna kuna, te startup Degordian, specijaliziran za razvoj alata za digitalni marketing i metriku, a koji je iste godine rastao 50,2 posto uprihodovši 15,1 milijun kuna, istaknuti su kao svijetli primjeri tzv. brzorastućih poduzeća, na prvoj godišnjoj konferenciji o takvim vrstama tvrtki i njihovim osobitostima u Poreču, u organizaciji tvrtke Pametan rast.
Brzorastuća poduzeća, uglavnom iz kategorije malih i srednjih, po definiciji su ona s rastom od najmanje 20 posto godišnje, često i većim kroz tri godine zaredom, što prati i povećanje broja radnika. Njihov je uspon i uspjeh, koji postaje i kontinuiran, moguć i u nas, poručeno je s konferencije koja je okupila, među ostalim, i predstavnike PBZ-a, EBRD-a, HBOR-a, HAMAG-BICRO-a, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, Visoke poslovne škole PAR, ali i Unilinea i Degordiana, koji su govorili o uspješnim praksama. Ono što je, može se reći, nužno za brz, pa i brži rast poduzeća jest kvalitetan tim računovođa, konzultanata, pravnika i inih stručnjaka, kvalitetni i pouzdani informacijski i komunikacijski alati, zaštićeno intelektualno vlasništvo i – snažna organizacijska kultura među zaposlenicima.
“Unatoč brojnim preprekama Hrvatska ide naprijed, a razvojnih je projekata sve više. Sudionici konferencije su i u panel-raspravama dobili uvid u stanje i brojnost takvih poduzeća, a dali su i preporuke za budući razvoj, kako bi u poslovanju i drugi mogli održati takav rast”, kaže direktorica Pametnog rasta Stefania Skender.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu