Poslovna godina se bliži kraju, sad je trenutak da uložite u poslovnu edukaciju.
Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne poslovne seminare u suradnji sa vodećim stručnjacima. Odaberite najbolji poslovni seminar za sebe. Rezervirajte svoje mjesto. Ne propustite, broj polaznika je ograničen.
Ne propustite priliku, odobravamo 60% popusta na sve prijave do kraja dana (24.11.2017.)*
Raspored održavanja seminara:
- 05.12.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
- 06.12.2017. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika
- 11.12.2017. Strateški i operativni kontroling
- 12.12.2017. Upravljanje odnosima s kupcima – Lojalnost
- 14.12.2017. Pregovaranje i vježbe komunikacije
- 13.12.2017. Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika
Detaljan program svih seminara možete pogledati na www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Sadržaj seminara:
05.12.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno da odgovorite na svaki prigovor. Na edukaciji ćemo naučiti:
• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja
Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
6.12.2017. Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta
Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika za menadžere. "Teški" i konfliktni suradnici predstavljaju problem za svakog voditelja, oni negativno utječu na poslovni rezultat ali i na odnose unutar tima te motivaciju ostalih zaposlenika. Koje su teme?
- učinkovito vođenje tima
- što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
- stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
- kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
- strategije rješavanja konflikata korak po korak
- komunikacijske tehnike i alati
- davanje i primanje povratne informacije
- medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
- poticanje suradnje u timu
Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju. Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
11.12.2017. Strateški i operativni kontroling
Strateški i operativni kontroling ogledalo su uspješno postavljenih strateških i operativnih ciljeva. Jesu li kontroleri samo promatrači ili su aktivni i podržavajući sudionici i partneri menadžerima svih razina? Sadržaj radionice:
- Postavljanje strategije je više od priče o željama
- Kako postaviti trodimenzionalnu kocku za strateško planiranje
- Zašto je važno planirati u „pisanom obliku“?
- Kako postaviti Quo vadis matricu?
- Ograničenja operativnog planiranja
- Motivacija i izazovi za operativno planiranje
- Izazovi operativnog kontrolinga
- Operativni alati kontrolinga
- Mapiranje organizacije
- Komunikacija namjera koje imamo – „Planiranje planiranja“
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
12.12.2017. Upravljanje odnosima s kupcima – Lojalnost
Lojalnost kupaca može opadati zbog brojnih razloga, pa je tako vaš odnos s kupcem od vitalne važnosti za uspjeh vašeg poslovanja.
Što ćete naučiti:
- Osvijestiti glavne prepreke uspješnom uspostavljanju odnosa s kupcima
- Dobiti informacije kako se postaviti i što je potrebno za izgradnju poslovnog odnosa
- Utvrditi što je vašim kupcima najvažnije
- Isplanirati ključna poboljšanja i napraviti akcijski plan provedbe.
Što možete učiniti da bolje upravljate odnosima s klijentima? Što je trenutno najslabija karika i što možete učiniti da poboljšate svoj model upravljanja odnosa s kupcima? Saznajte na jednodnevnoj radionici Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
13.12.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika
Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako dobiti maksimum od svakog zaposlenika? Kako mjeriti i evaluirati radni učinak? Kako postaviti zaduženja i odgovornost zaposlenicima? Kako motivirati i nagraditi zaposlenike? Koje teme možete očekivati:
- Što je sustav upravljanja radnim učinkom?
- Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika
- Što su ciljevi, kompetencije i standardi
- Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
- Kako dati i kako primiti povratnu informaciju
- Kako voditi evaluacijske razgovore
- Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
- Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
- Trendovi u upravljanju radnim učinkom
Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
14.12.2017. Pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača
Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:
- kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
- kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja
- kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
- taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
- kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
- kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
- kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
- ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
- zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, graditi most razumijevanja i povjerenja
- tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
- tips&tricks – korisni savjeti i praktični primjeri
Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
*popust se obračunava na redovnu cijenu kotizacije, popusti se međusobno ne zbrajaju, popust vrijedi za sve prijave na dan 24.11.2017. i odnosi se na sve jednodnevne seminare Poslovnog dnevnika koji se održavaju u prosincu 2017. godine, broj mjesta je ograničen, a rezervacija mjesta se vrši redosljedom primitka, prilikom online prijave na www.poslovni.hr/seminari/ potrebno je unijeti kod za popust KOD:2411BF
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu