BIPA Hrvatska je 2022. godinu, unatoč brojnim izazovima na tržištu, zaključila odličnim poslovnim rezultatima. Samo prošle godine ostvarila je rast prodaje od +16,4 %, s rastom tržišnih udjela u ključnim kategorijama.
Sa završetkom godine BIPA broji 136 prodavaonica, od kojih je 7 potpuno novootvorenih lokacija. Svoja postignuća BIPA je podijelila sa svim zaposlenicima te krajem ožujka isplatila jednokratnu novčanu nagradu u visini prosječne ugovorene bruto plaće pojedinog zaposlenika, što je ujedno i nastavak ulaganja u razvoj i zadovoljstvo zaposlenika ove kompanije koji su za njezin uspjeh i najzaslužniji.
“Iza nas je zahtjevna, ali uspješna godina. Suočili smo se s gospodarskom krizom i inflacijom što je uzrokovalo brojne promjene i nestabilnosti na tržištu. No unatoč svim izazovima, iznimno smo ponosni na odlične poslovne rezultate koje smo ostvarili zahvaljujući motiviranosti, predanom radu i trudu svakog zaposlenika. Želimo nagraditi posvećenost BIPI koju naši zaposlenici svakodnevno pokazuju jer su upravo oni, i njihov doprinos kompaniji, ključ našeg uspjeha.” – izjavila je Tina Jurjević, operativna direktorica BIPA Hrvatska.
BIPA je u prošloj i ovoj godini uvela niz benefita za zaposlenike – čak tri puta povećala mjesečnu plaću za sve zaposlenike u prodaji te uvela dodatne bonuse i novčane naknade za novorođeno dijete. Time su dodatna ulaganja u zaposlenike premašila 1,46 milijuna eura.
Koliko je ulaganje u razvoj i zadovoljstvo zaposlenika važno za ovu kompaniju, potvrđuje i činjenica da tijekom godine BIPA organizira niz edukacija, radionica, webinara i redovitih timskih aktivnosti kako bi stvorili poticajnu sredinu za rad, potaknuli zaposlenike u usvajanju novih znanja i vještina te ih dijelili s drugim zaposlenicima unutar kompanije.
Takvim pristupom BIPA, koja trenutno zapošljava 907 zaposlenika u Hrvatskoj, svim svojim zaposlenicima stvara mogućnosti internog usavršavanja i napredovanja kako bi učinili svoje poslovanje iz dana u dan sve boljim.