Pod geslom „Bez brige – poduzetnički je griješiti“, 26. rujna 2024. od 9:30 do 16.15 sati, u prostorijama Aspirinog kampusa u Zagrebu, održat će se četvrta po redu BEEP UP – 100 % ISKRENA KONFERENCIJA, ovog puta u family izdanju s čak 40 uspješnih i zanimljivih govornika i fokusom na obiteljsko poduzetništvo.
Konferencija okuplja male i srednje poduzetnike, obrtnike i sve koji razmišljaju o poduzetništvu, ali i predstavnike korporativnog svijeta i relevantnih institucija.
“Život bez filtera” panel je koji će okupiti poznate i utjecajne Lanu Klingor Mihić, Paulu Sikirić, Meri Goldašić i Dušku Stepanov. Nakon toga na scenu stupaju “Različiti, uspješni, iskreni” – Ivica Skočić, Nikola Žinić, Mirna Matković, Jure Goldašić. O bijegu u zeleno okruženje toliko potrebno svakoj poduzetničkoj obitelji pričat će nam Kristina Fostač iz hotela Trakošćan.
„Čeličnim živcima do transformacije poslovanja“ priča je koju donosi mlad i entuzijastičan poduzetnik Tomislav Ivanić iz Bravarije Ivanić.
Kako je sinergija svih dionika važna za razvoj hrvatskog gospodarstva pokazuje i podrška konferenciji od strane Jadranskog naftovoda koji provodi brojne inicijative i ulaže u društveno odgovorno poslovanje i održivo gospodarstvo u cijelosti. Predstavnica Europske komisije osvrnut će se na EU fondove i brojne financijske prilike za poduzetnike.
Nevio Burić, suosnivač i izvršni direktor DaiDream-a, hrvatsko-njemačkog startupa, kroz predavanje „Priče koje čine čuda“ ispričat će kako pomoću AI tehnologije vraća bajke i priče djeci u život.
Svima nam poznato pitanje “Kad će (drugo) dijete?” na scenu donosi poduzetnička platforma i mentorstvo za žene sa stavom – Bossy.hr koji će ugostiti Hanu Hadžiavdagić, Saru Novak i Duška Ilijevića.
Kako stare temelje upotpuniti novim pogledima pričat će nam neodoljive mama i kćer iz Naftaline – Josipa Maslać-Petričević i Matea Pirić, dok će nam Zvonko Zemljić, suosnivač Amazinge, otkriti koliko je noći potrebno na putu do uspjeha.
Naše ćemo poznate i poduzetne parove iz Entria i StudijaCo testirati kroz mali kviz „Lozinka je naša godišnjica“.
To je samo dio bogatog programa koji uključuje i degustacije, poklone, malo plesa i super vibracija.
Organizatori konferencije – Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja, zaključuju kako tržište vapi za osnaživanjem poduzetništva, kreativnim konceptima i iskrenim pričama koje će još jednom pronaći svoje mjesto na originalnom i još sadržajnijem četvrtom izdanju konferencije. „Usprkos velikom broju kvalitetnih konferencija, naša je formula uspjeha – bogat sadržaj, iskrene i ponekad potpuno neotkrivene priče.“, zaključuju.
Obećavaju puno dobre zabave, odgovore na brojna pitanja i puno umrežavanja i sve pozivaju da pogledaju podcast „Bez dlake na jeziku“ koji i u podcast formatu zabavlja, educira i osnažuje.
Program konferencije pogledajte ovdje.