Svijest o potrebi digitalizacije prije pandemije bila je vrlo niska, a sve se promijenilo preko noći
Pojava epidemije je zauvijek promijenila navike i na mnogo načina utjecala na naše živote. Kompanije koje prije pandemije nisu uspostavile online poslovanje ili podršku za rad na daljinu suočile su se s činjenicom da ih trebaju uspostaviti preko noći. Zaposleni su se brzo navikli na online sastanke, kako interno tako i s partnerima, uglavnom putem Microsoft Teams aplikacije čije se korištenje udvostručilo u prva četiri mjeseca epidemije.
Ako smo prije pojave COVID-a provodili puno vremena tražeći opravdanja i razloge zašto pokrenuti digitalizaciju dijela ili cijelog poslovanja, danas je onima koji to još uvijek nisu učinili preostalo samo donijeti odluku o odabiru najkvalitetnijeg partnera u tom procesu jer je digitalizacija postala neminovna.
Digitalizacija internih procesa i administracije kao prvi korak transformacije poslovanja
Prilagođavanje unutarnjih procesa u vrijeme pandemije, kao npr. obrada i potvrđivanje ulaznih faktura ili npr. sklapanje ugovora sa partnerima i kupcima, izazivalo je brojne probleme u poduzećima jer se osoba koja je primala papirnatu poštu ili razboljela, radila od kuće ili bila u karanteni. Ključni akteri u procesu potvrđivanja faktura zbog toga nisu pravovremeno dobivali informacije i prateću dokumentaciju kako bi mogli na sistematičan i elektronski pristupačan način sudjelovati i pravovremeno završiti određeni proces. Potpisivanje mnogih ugovora sa kupcima, dobavljačima ili partnerima trajalo je predugo zbog nedigitaliziranih procesa ili su zaustavljeni u procesima koji se ne mogu ubrzati, standardizirati, nadgledati i adekvatno zaštititi od neovlaštenog pristupa. To je jedan od prvih procesa za koje tvrtke traže partnera koji će im provesti digitalizaciju.
Zašto su povezana poslovna rješenja bitna za uspješnu digitalizaciju poslovanja?
Svaki projekt digitalizacije mijenja postojeće poslovanje, pa je važno da bude pažljivo odabran i planiran. Potrebno je cjelovito promatrati digitalizaciju i razmišljati o povezanosti različitih poslovnih rješenja kako bi se maksimizirao učinak promjene. Na primjer, u poslovanju bez papira, povezanost ERP sustav sa sustavom za upravljanje dokumentima je važna jer omogućuje jednostavnu obradu dokumenata koji potječu ili se upisuju u ERP. Povezivanje ERP-a i sustava za upravljanje dokumentima osigurava važnu dvosmjernu razmjenu podataka, a time i sljedivost i revizorski trag.
Suradnja između BE-terne i Marg-a omogućuje pristupačnija i krajnjim korisnicima prilagođena rešenja
Povezivanje Microsoft ERP rešenja i BusinessConnect sustava za digitalizaciju poslovanja imaju dodirne točke na više područja. Suradnja BE-terne i Marga već je donijela mnoge prednosti klijentima kroz brojne uspješno realizirane projekte i to u području elektronske distribucije primljene pošte, potvrde primljenih faktura, digitalizacije HR procesa, u dijelu back office-a i u okviru zakonsko usklađenog elektronskog arhiviranja dokumenata.
„Naši postojeći i novi potencijalni kupci od nas očekuju cjeloviti pristup, dobro razumijevanje mogućnosti optimizacije i poboljšanja poslovanja. Prilikom digitalizacije našeg poslovanja uvijek prvo pažljivo analiziramo potrebe i tek onda tražimo najadekvatnija rješenja. Nekada ovo može biti samo jedno, ali često postoji nekoliko povezanih rješenja. Zato je ključno da na putu digitalizacije poslovanja naših kupaca surađujemo s partnerima od povjerenja kojima možemo ponuditi integrirana rješenja.“ – izjavio je Ivo Švrljuga, regionalni menadžer prodaje u BE-terna.
Sustav za upravljanje dokumentima BusinessConnect
BusinessConnect je sustav za digitalizaciju poslovanja i upravljanje dokumentima koji sa standardnim modulima omogućuje za 40.000 krajnjih korisnika u privatnom sektoru i javnoj upravi bez papirno poslovanje, digitalizaciju procesa i sigurno elektronsko arhiviranje dokumenata u skladu sa propisima EU. BusinessConnect korisnicima pored ostalih pogodnosti omogućuje potpuno elektronsko poslovanje i objedinjavanje procesa bez obzira na izvor, kanal komunikacije ili format dokumenta.
„Partnerstvo s poduzećem Be-terna osigurava win-win situaciju u kojoj se dodatna vrijednost partnerstva ogleda u standardiziranoj i besprijekornoj integraciji poslovnih rješenja, što smanjuje rizike za naše klijente na putu digitalizacije, omogućuje sigurniji i brži put do cilja i krajnjim korisnicima osigurava dobro povezana, standardizirana i jednostavna rješenja“, izjavio je povodom objave suradnje Dejan Blatnik, regionalni menadžer prodaje u Margu.