Na dodjeli jubilarnih nagrada Effie Slovenija 2020. prvi put je u slovenskoj verziji Effie dodijeljena platinasta nagrada, koju je dobila tržišno-komunikacijska kampanja hrvatske Atlantic Grupe s markom Donat za platformu „Pobrinite se za svoju probavu, pobrinite se za sebe!“.
Atlantic Grupa je pored platinaste nagrade dobila također zlatnu nagradu Effie za Donat u kategoriji Proizvodi – piće, srebrnu nagradu za marku Argeta u kategoriji Proizvodi – hrana te brončanu nagradu za marku Argeta u kategoriji Odaziv za opstanak.
U sklopu Effie Slovenija su na osnovu bodova osvojenih dobivenim nagradama već peti put dodijeljena priznanja onim najefikasnijima, te je tako naziv najefikasnijeg oglašivača Effie Slovenija 2020. osvojila upravo Atlantic Grupa, a za najefikasniju marku Effie Slovenija 2020. proglašen je Atlanticov Donat.
Zanimljivo je i da je hrvatska agencija Pro media group, koja već 17 godina pruža marketinšku podršku Atlantic Grupi i njenim brandovima na 16 međunarodnih tržišta, svojim medijskim strategijama dala veliki doprinos zlatom, srebrom i broncom ovjenčanim kampanjama Donata i Argete u Sloveniji.
Nagrade Effie žiri dodjeljuje oglašivačima i agencijama koji su kroz vođeni postupak prijave i temeljem evaluacije u dva stupnja nedvojbeno i argumentirano dokazali izravnu vezu između marketinške komunikacije i ostvarivanja te prekoračenja zadanih komunikacijskih, marketinških i poslovnih ciljeva.