Proizvođač kečapa Heinz je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju ukloniti natpise “Kraljevsko jamstvo” s proizvoda. Kraljevsko jamstvo je dokument koji tvrtki dopušta korištenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamjenu za opskrbu robom i uslugama kraljevske obitelji.
Kultni artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger morat će maknuti grb pokojnog monarha, piše Mirror.
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podijeljen na četiri dijela iza kojeg slijede riječi “po dogovoru s njezinim veličanstvom kraljicom”.
U slučaju Heinz kečapa ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca prodanih u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Prema Udruzi nositelja kraljevskih naloga (RWHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu