15 domova za djecu od Mercatora dobilo 5 tona voća

Autor: Objava za medije , 07. veljača 2014. u 12:28
Press foto

Mercator Hrvatska danas je 15 domova za djecu diljem Hrvatske donirao s 5 tona voća i povrća.

Mercator Hrvatska danas je 15 domova za djecu diljem Hrvatske donirao s 5 tona voća i povrća. Donacija se već četvrtu godinu provodi u sklopu akcije »5 na dan« koju Mercator podržava više od deset godina. »5 na dan« je međunarodna inicijativa kojoj je cilj poticati na zdrave prehrambene navike temeljene na većoj konzumaciji svježeg voća i povrća. Ono što posebno veseli, a pokazali su rezultati istraživanja koje je za Mercator proveo »Gfk Centar za istraživanje tržišta« u siječnju, jest činjenica kako su zdrave navike građana u Hrvatskoj poboljšane u odnosu na istraživanje koje je rađeno prije 5 godina.

Predstavnici Mercatora H danas su posjetili Dom za djecu Nazorova, Zagreb gdje je predsjednik Uprave Tomislav Čizmić osim voća mališanima uručio i odjeću iz Mini by Modiana. Osim toga, za djecu je organizirana i mala predstava što je izazvalo posebno oduševljenje. Koliko pak, djeca znaju o voću provjerio je Oliver Mlakar u mini Kviskoteci gdje su najbolji odgovori bili nagrađeni.

Mercator je osim djece razveselio i svoje potrošače koji su kupovali na Odjelu voća i povrća. Kako je sve izgledalo možete pogledati na Mercator YouTube kanalu.

Mercator Hrvatska 5 tona voća poslao je na adrese 15 domova za djecu iz cijele Hrvatske:

  • Dječji dom „Vrbina”, Sisak
  • Dom za djecu „I. B. Mažuranić”, Lovran
  • Dom za djecu „I. B. Mažuranić”, Podružnica Rijeka
  • Dom za djecu „Klasje”, Osijek
  • Dom za djecu „Maestral”, Split
  • Dom za djecu Maestral, Podružnica „Miljenko i Dobrila”, Kaštel Lukšić
  • Dom za djecu „Pula”, Pula
  • Dom za djecu „Svitanje”, Koprivnica
  • Dom za djecu „Vladimir Nazor”, Karlovac
  • Dom za djecu i mlađe maloljetne osobe „Maslina”, Dubrovnik
  • Dom za djecu Slavonski Brod, Slavonski Brod
  • Dom za djecu Zagreb, Laduč
  • Dom za djecu Zagreb, A. G. Matoš, Zagreb
  • Dom za djecu Zagreb, I. G. Kovačić, Zagreb
  • Dom za djecu Zagreb, Josipovac- Nazorova , Zagreb

Rezultati istraživanja o konzumaciji voća i povrća građana Hrvatske

Voće svaki dan pojede 61% građana Hrvatske, dok njih 30% voće konzumira nekoliko puta na tjedan. 7% voće pojede samo nekoliko puta mjesečno, a 2% i rjeđe od toga. Povrće se, u odnosu na voće, konzumira nešto rjeđe: svaki dan ga pojede 54% hrvatskih građana, 41% nekoliko puta na tjedan, a 4% nekoliko puta mjesečno. Iako povrće jedu u nešto manjoj mjeri, percepcija građana Hrvatske je da povrće sada više konzumiraju u odnosu na period od prije pet godina. Naime, 43% je izjavilo da povrće sada jede više nego ranije: 18% – u znatno većoj mjeri, a 25% – u malo većoj mjeri. Konzumaciju voća je u zadnjih 5 godina povećalo 36% hrvatskih građana – 19% voće jede u znatno većoj mjeri, a 17% u malo većoj mjeri.

Kod polovice se količina konzumacije povrća nije promijenila u odnosu na prije 5 godina, jedu ga podjednako, dok je konzumacija voća nepromijenjena kod 45% građana Hrvatske. Međutim, postoji i onaj dio građana koji voće sada jedu u manjoj mjeri nego ranije – takvih je 15%, dok je njih 6% smanjilo konzumaciju povrća. 69% hrvatskih građana uvijek radije konzumira sezonsko, u odnosu na nesezonsko voće i povrće, podrijetlo voća i povrća uvijek provjerava 41% ispitanih, a 44% ponekad. 68% preferiraju voće i povrće iz Hrvatske. Oko 1/3 ispitanih nikada ne daje prioritet cijeni u odnosu na kvalitetu prilikom kupovine voća i povrća, dok je kod njih 11% cijena uvijek na prvom mjestu. Banane su voće koje hrvatski građani najviše vole (bez obzira koliko često ga konzumiraju) – 16%, na drugom mjestu su jabuke – 12%, slijede jagode – 11% i trešnje – 9%. Najdraže povrće hrvatskim građanima su rajčice – 21%, slijede različite vrste salata – 19%, te krumpir – 17%. Rajčice više od prosjeka vole Slavonci (29%) i Istrani (25%), a salatu stanovnici Sjeverne Hrvatske (29%) i između 46 i 60 godina – 26%.

Istraživanje je provedeno u siječnju 2014. putem online metodologije (korisnici interneta) na ukupnom uzorku od N=600, 18-60 godina.

Komentari (2)
Pogledajte sve

mogli su dati 5 tona voca , i ne reci da su merkator onda bi to bila donacija ovako je jeftina reklama,

U našem Mercatoru se stalno nešto događa po pitanju pomoći raznim
udrugama…….. ostali, za to nemaju vremena…/ nije im hitno/ da se
promoviraju na taj način…ipak…sve te akcije su vrijeme za druženje,
a onda slijedi i potrošnja….

New Report

Close