Dugogodišnja direktorica marketinga Zagrebačke pivovare Anita Boltužić Kučić imenovana je članicom Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare. Ondje je zamijenila Marilen Kennington, čijim je odlaskom iz društva Molson Coors završilo i članstvo u Nadzornom odboru Zagrebačke pivovare.
Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala te je do najnovijeg imenovanja obnašala više dužnosti u sektoru marketinga. Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. godine kao Junior Brand Manager, a već iduće godine promovirana je na poziciju Brand Managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. preuzima funkciju Brand Managera za Beck’s, a 2006. postaje Marketing Manager za domaće brendove. Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008. godine.
U povodu najnovijeg imenovanja, Anita Boltužić Kučić je istaknula: „Sa zadovoljstvom sam prihvatila članstvo u Nadzornom odboru Zagrebačke pivovare i sve odgovornosti koje ono sa sobom nosi. Veselim se budućim izazovima u ovoj dinamičnoj i uspješnoj kompaniji te svim poslovnim uspjesima koji su pred nama.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu