Marta Bułhak karijeru u pivskoj industriji gradi od 1997. godine na različitim pozicijama unutar Grupe Żywiec. Nakon toga postaje dio HEINEKENOVOG globalnog tima za ljudske resurse, a prije dolaska u Hrvatsku u jesen 2020. godine bila je glavna direktorica za Europe Export i Global Duty Free (EE&GDF) u središnjici kompanije. Tijekom svog mandata u HEINEKENU Hrvatska, Marta se usredotočila na jačanje pobjedničke kulture predvodeći snažan rast kompanije na tržištima Hrvatske te Bosne i Hercegovine. Pokrenula je i uzbudljiv investicijski ciklus u pivovaru u Karlovcu kako bi osigurala održivost poslovanja kroz brojne projekte, poput linije za punjenje limenki te horizontalnih tankova za lokalnu proizvodnju Heinekena®. Također, stavljala je fokus na razvoj snažne kulture dijaloga te dosljedne interne komunikacije. Svojim uključivim stilom vođenja i razumijevanjem poslovnih okolnosti i prilika izgradila je otpornu organizaciju spremnu za buduće izazove.
Maud Meijboom-van Wel priključila se HEINEKENU 2002. radeći na različitim komercijalnim i menadžerskim pozicijama, uključujući onu menadžerice marketinga brenda Amstel. Godine 2013. seli na Novi Zeland te kasnije i Maleziju gdje je obnašala funkciju direktorice marketinga u HEINEKENOVIM lokalnim operativnim kompanijama. Nakon toga, 2017. postaje članica Heineken menadžment tima kao direktorica Heineken Brand Development APAC te globalnih komunikacija. Na toj je poziciji bila zaslužna za preokret trenda pada brenda u regiji Azija i Pacifik, kao i lansiranje Heinekena 0.0 u toj regiji. Nadalje, bila je zadužena i za razvoj nekoliko globalnih i lokalnih kampanja za Heineken, a bila je i članica Uprave u Thai Asia Pacific Brewery (TAPB). U Hrvatsku dolazi s pozicije predsjednice Uprave HEINEKENA Lanka gdje je pokrenula lokalnu proizvodnju Heinekena® te vodila kompaniju i tim kroz ozbiljne ekonomske krize u zemlji te proces prodaje dionica i osnutka nove kompanije.
Maud u Hrvatsku donosi svoje bogato iskustvo i strast u izgradnji brendova, pokretanju inovacija, razvoju ljudi te kulture raznolikosti, jednakosti i uključivosti. Nastavit će provoditi strategiju EverGreen unutar HEINEKENA Hrvatska, a kao nova predsjednica Uprave odgovarat će izravno Dimitru Alexievu, HEINEKENOVOM direktoru za Europu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu