Mladen Mileusnić odnedavno je novi operativni voditelj projekata digitalne agencije Proximity Zagreb. U Proximity je stigao s pozicije izvršnog direktora agencije McCann Digipark, u kojoj je radio od 2010. godine. Za Poslovni.hr Mileusnić govori više o svom sadašnjem radnom mjestu i bogatoj profesionalnoj karijeri.
Kako izgleda Vaš prosječan radni dan na poziciji operativnog voditelja projekata Proximityja?
Jedan od razloga što sam odlučio raditi u agencijama jest da ovdje praktički ne znam za termin „prosječan radni dan“, no ipak postoji nešto što radim najčešće, a to je interna komunikacija sa svim zaposlenicima Proximityja i koordinacija tima accounata, s produkcijskim timom ili timom vanjskih partnera. Moje trenutno radno mjesto podrazumijeva da sam upoznat sa svim projektima unutar agencije, koji zahtijevaju upotrebu resursa produkcijskog tima i zbog toga je komunikacija ključna. Kroz dan obavim sa pojedincima unutar svojeg produkcijskog tima i po nekoliko vrlo kratkih sastanaka, uglavnom radi koordinacije tekućih projekata. Sa accountima pak dogovaram projektne procese, osmišljavamo zajedno strategije, koncepte i sl.
Kako je dosad tekla vaša karijera?
Otpočetka svoje karijere se bavim digitalnim marketingom. Krenuo sam 2002. godine, još kao student marketinga na EFZG-u, gdje sam tražio honorarni posao, a dobio priliku raditi u Wulfsportu, vlasniku lanca dućana ShoeBeDo, kao Digital Marketing Manager. Tamo sam napravio jedan od prvih web shopova u Hrvatskoj, ali i definitivno se odlučio za ovakvu karijeru. Nakon toga sam bio jedan od suosnivača udruge INAMA, kasnije IAB CROATIA, gdje sam i dugi niz godina volonterski radio. Zatim sam radio u internetskoj tražilici Pogodak.hr, kao voditelj prodaje i marketinga, pa kasnije i kao direktor. Ad.net (internet oglasnu mrežu) sam praktički pokrenuo od nule, kao startup projekt, u ulozi direktora, a iz nje otišao nakon uspostavljanja financijske i poslovne stabilnosti, ponajviše zbog želje za većim kreativnim angažmanom, što je trenutno najviše moguće u marketinškim agencijama. Iz ad.neta sam zato i prešao u Digipark McCann gdje sam najprije bio zamjenik direktorici, a kasnije i direktor. I konačno me danas možete naći u Proximity Zagreb.
Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u Vašem sektoru?
Ja bih najprije htio reći da sebe smatram „digitalcem“ i to smatram svojom industrijom, a tek onda „agencijskim čovjekom“. Danas je realno puno teže ostvariti uspješnu karijeru nego da ste krenuli prije 10 godina, opet uz podosta olakšavajućih okolnosti, koje tada nisu postojale. Osim toga što sam u ovoj industriji praktički od samih početaka, imao sam priliku eksperimentirati i s nekim svojim projektima, upoznati prirodu web izdavaštva, tehnološke mogućnosti, osmišljavati medijski oglasni prostor, itd. Recimo imao sam priliku i biti jedan od prvih članova Facebooka, kao i jedan od njihovih prvih oglašivača, a o Google Adwordsima sam guglao, kad nije niti postojala mogućnost oglašavanja za Hrvatsku. Tako s vremenom definitivno steknete mogućnost stavljanja stvari u kontekst i dobivanja šire slike. No, danas pak zaista možete tražiti savjet od svih tih visoko educiranih profesionalaca, sudjelovati na panel raspravama, tražiti i naći sve potrebne informacije na internetu. Uglavnom danas definitivno postoji know how i resursi koji tada nisu postojali tako da i edukacija može ići brže. Svakako bih savjetovao svima da isprobaju rad i u medijima i u agencijama. Prakse, volontiranja, ispomoći… ne zamarajte se u početku s time. Učite gdje god da jeste i pokušajte izvući maksimum iz svakog svog iskustva.
Što je bilo presudno u odluci o dolasku u Proximity?
Još dok sam radio u Ad.netu, jedine dvije digitalne agencije na tržištu o kojima sam razmišljao da bi volio raditi u njima su bili Proximity i Digipark McCann. Ja sam izgleda odlučio isprobati obje. No, presudan je bio tajming. Digipark McCann je ušao u proces integracije s McCannom, koji je istovremeno prolazio kroz određene strukturne promjene, tako da se moj posao transformirao iz zabavnog i kreativnog u vođenje iznimno zahjevnog integracijskog procesa sa istovremeno nedovoljnim organizacijskim promjenama. Naravno teško je sad to predstaviti tako crno-bijelo, ali to je nekakva srž. Mnoge firme su me u to vrijeme vrbovale, ali jedini konkretan upit je došao iz Proximityja.
Koji su Vaši glavni ciljevi na novom radnom mjestu?
Želio bih popiti jedan fini espresso ujutro, sjesti u ured s timom i osjetiti zajedništvo i entuzijazam cijelog tima. Entuzijazam da se napravi više, bolje, drugačije, kreativnije od drugih. Rad u agenciji je momčadski sport, a najbitnije je da imamo zajednički cilj i da ga svi pokušavamo ostvariti. U cijeloj svojoj karijeri sam njegovao taj timski rad i ljude stavljao ispred sistema. Ako će me se netko i za pet godina sjetiti i reći da mu falim ili me pozvati na kavu onda ću znati i da sam postigao neke svoje ciljeve.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu